Blood Bowl?

Darius

Blood Bowl?

Viesti Kirjoittaja Darius »

Kertoisitteko BB:stä? Tiedän että siinä on joukkue joka pelaa amerikkalaista jalkapalloa hieman "arveluttavin" keinoin ja että joukkueita voi ottaa melkein mistä tahansa Faban roduista.
Tiedän myös sivun jossa sääntökirja on ilmaiseksi, mutta en älynnyt siitä paljonkaan. Kertokaa pelikokemuksia, kannattaako sitä kerätä vaikka aloitus pakkaus on suunnilleen yhtä harvinainen kuin kengurunliha suomessa, ja etenkin kertokaa muutama esimerkki "kieroista tempuista" joita BB:ssä voi tehdä (olen kuullut huhuja demonipelaajasta joka jakautuu kahdeksi kun sitä isketään). Olisi myös kiva jos joku kertoisi BB:n äännöt tiivistettynä, tai antaisi linkin jossa on ne suomeksi.
Bep.
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

http://fumbbl.com/ tuolta löytyy blood bowl online versiona. siellä minä itse opin joukueen teon hienon taidon, ja hieman sääntöjäkin kun tuli pari peliä pelattua

http://sotavasara.net/articles.php?page=general&show=54 tuossa sotavasaran artikkeli blood bowlista
ja sitten on aina sotavasaran haku

Kieroja temppuja vai, olihan minulla kerran se omalta maaliviivalta vastustajan maaliin yhdessä vuorossa (vai miksi niitä pitäisi kutsua)
Ziggi

Viesti Kirjoittaja Ziggi »

Terve!
Blood Bowl on aivan mahtava peli. Siinä yhdistyvät juuri oikealla tavalla nopeus, yllätykselliset käänteet ja pelaamin taktisuus unohtamatta oikeaa määrää tongue in cheek huumoria ja veristä mättöä. Parasta BB:ssä on kuitenkin pelin ”roolipeli” puoli, eli joukkueen rakentaminen. Juuri se tekee pelistä niin addiktiivisen, että aikuiset miehetkin jaksavat pelata BB:tä vielä 15-20 vuotta ensimmäisen pelikokemuksen jälkeenkin. Säännöt saa tosiaan netistä GW:n virallisilta BB sivuilta ja ne kannattaakin lukea läpi (ainakin perussäännöt). Helpoin tapa oppia BB on jonkun jo peliä harrastavan kanssa. BB joukkueita ja perussettiä saa (sai) puolenkuun peleistä ja GW:stä tilaamalla. Jos on aikaa ja energiaa, peliin tarvittavat osat voi tehdä itse (suurin osa löytyy netistä – lähetä yv jos haluut osoituksen oikeaan suuntaa) tai konffata WH/40K figuista. Kuten elfmaster sanoikin voi BB:tä pelata myös verkossa joko hänen mainitsemalla Java sovellutuksella tai sähköpostilla (play-by-e-mail) PBeMBBL. Paras paikka saada pointtereita BB:n hienouksista on TalkBloodBowl.

Ziggi
juspe

Viesti Kirjoittaja juspe »

en parempaakaa topicii tälle kysymykselle keksiny ni postaaan tähän: millo ne kickoffit heitetää?
CaptusMente

Viesti Kirjoittaja CaptusMente »

Kick-offin yhteydessä, eli siis kun pallo potkaistaan peliin niin ensin muistaakseni kicking team asettaa pelaajansa, sitten recieving team, sitten kicking asettaa pallon kentälle, sitten heitetään kick-off (ja weather alussa) ja sitten scatterrataan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blood Bowl”