Tässä kuva 1
Kuva 2
kuva 3
Elikkäs kommenttia valmistuneesta Dioraamasta.
Ja bonuksena sotavasaralaisille pieni Don Rosa tyylinen tehtävä. Löydätteko nimikirjaimeni (LR)
Ja tästä alempaa löydätte dioraaman WIP vaiheessa.
Juups. Hieman oli hankala päätös pistääkkö tämä miniatyyrit galleriaan vai tänne. Ja jos tämä on väärässä paikassa niin syyttäkää teräratasta.
Mutta. Tämä dioraama (mitä olen jo kauan suunnitellut) on nyt hieman jämähtänyt paikoilleen. Dioraama on nimeltään "chaos hero duel" eli nimensä mukaisesi kaksi kaaoksen sankaria tappelee. Mortal hero VS sorcerer. Ongelmana on että laitanko ukkelit näin, jolloin herojen detailit ja asennot yms. näkyy paremmin. Mutta se maagi ei näytä niin paljon lentävältä, vaan enemmänkin hyppäävältä. (samakuva eri kulma).
Tai sitten näin, jolloin maagi selvästi lentää, mutta herojen detailit jää hieman väärälle puolelle, ja dioraama painottuu hieman liikaa oikealla puolelle. (samakuva eri kulma)
Liima ja maalipurkki ei kuulu kuvaan, ne on vaan tukemassa hökötystä koska väliaikaisesti ne on kiinni sinitarralla.
Toistaiseksi vain tuo maagi on maalattu (paitsi sen kädestä lähtevä tuli). Iso liekki on kiinno mortal heron kilvessä. Eli se maagi on vielä irralleen.
Siitä taustasta sen verran että siihen taustapahviin olisi tarkoitus maalata yötaivasta (tähtiä, täysikuu yms. yms.), eli se taistelu käydään korkealla linnassa.
Se ehkä hieman oudonnäköinen GS möykky sen mortal heron viitassa on WIP tulta.
Se GSsällä kirjoitettu "chaos hero duel" olisi tarkoitus maalata kullan väriseksi SENMM:iä käyttäen (tai ainakin yrittäen).
Eli kertokaas kummin olisi parempi tehdä. Itse kun olen kahden vaiheilla. Ja kertokaas samalla muutakin kommenttia tuosta.
EDIT: huomasimpahan vaan että olen ainut henkilö joka on postaillut topicceja tähän foorumin osaan