"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Manticore

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
CratZ

Manticore

Viesti Kirjoittaja CratZ »

Tekeekö manticorella mitään? Onko se esim hyvä lentävä peto 1k peleihin? Olen tässä kahden vaiheilla hankkiako sellainen vai ei. Itse figu on aika hieno ja tykkään lentävistä pedoista :) . (Pegasus ei ole peto)
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Tätä olen itsekin miettiny. Ei se kestä mitään, mutta on hyvä vaihtoehot Dragonille terroristimonsterina. Käytännössä minäkin odotan vastauksia, sama ongelma nääs painaa itseäni.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
LurkkiKapteeni

Viesti Kirjoittaja LurkkiKapteeni »

Mielestäni Noble Terrori maskilla & Pegasuksella on parempi vaihtoehto kuin tämä...
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Olen samaa mieltä. Se ei vaan vie rankkeja.

Tonniin se on todella riskiveto - siihen ei takuulla varauduta, mutta se on myöskin heikohko ja kallis.
CratZ

Olisi kiva kuulla aitoja pelikokemuksia tällä otuksella
Korso

Viesti Kirjoittaja Korso »

Ensinnäkin:

Hyvät puolet:
-Ei vie ylimääräistä heropaikkaa, toisin kuin dragon (ellet laita beastmasterin selkään)
-Maksaa pisteissä vähemmän

Huonot puolet:
-Hieman huonommat statit
-Ei mitään savea (ei hyvä!)
-Ei vie rankkeja (ei myöskään hyvä)

Yleisesti ottaen, manticore on oikein kätevä ötökkä mutta kuolee dragoniserkkuaan helpommin. Kuitenkin, woundeja on paljon joten kestävyyttä löytyy tiettyyn pisteeseen asti, ja pisteensä tämä ötökkä maksaa takaisin yleensä samalla tasolla kuin Dragoni. Se on vähän fiillispohjasta kiinni - dragon vai manticore. Molemmat ajavat saman asian, eli suojaavat lordia, aiheuttavat terroria - ja vievät pisteitä.

En suosittele tätä otusta alle 2000 pisteen peleihin. Ja kuten sotavasarassakin on keskusteltu, niin dragonilla (tai manticorella yms. vastaavalla) ratsastava character on aina riskiostos, ja sitä pitää osaa käyttää saadakseen sen hyödyt irti.

Ehkä tärkein pointtini on se, että Manticore maksaa pisteensä takaisin samalla tasolla kuin dragoni omansa.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

krhm. Lohikäärmeen tapauksessa lordi suojaa lohikäärmettä eikä toisin päin. Antaa sen ilmaisen 5+ wardin sille, ja saattaa lyödä joskus.

Manticore ei vie rankkeja? sillä on siis vain 3 woundia? Kyllä se heron kanssa vie, ihmettelisin suuresti jollei veisi. Manticore on hyvä valinta muutenkin nopeaan armeijaan, tosin pitää osata käyttää maastoa ettei ota hittiä liian aikaisin, koska se saattaa tippua niihin haltiajousiinkin.

Alle 2k peleissä vie aina sen hero paikan, mutta itse ainakin ottaisin jos figun omistaisin. Tekee oikein käytettynä ikävää tuhoa, muistakaa vain että se ei ole taistelu yksikkö vaan tuki-yksikkö.
Korso

Viesti Kirjoittaja Korso »

Nazreg:

Anteeksi vain, mutta minkä hiton ilmasen 5+ wardin se lordi sille dragonille antaa?
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Korso kirjoitti:Anteeksi vain, mutta minkä hiton ilmasen 5+ wardin se lordi sille dragonille antaa?
Jos dragonia ammutaan, 1-4 osuu dargoniin ja 5-6 ratsastajaan. Toisin sanoen 5+ wardi dragonille, lordille se ei tosin tuo turvaa mutta ei sillä ole väliäkään.
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Oikeita pelikokemuksia? (nämä petomestarin kanssa)

Lensin thundererien kylkeen. Paria taisteluvuoroa myöhemmin slayerit chargasivat kimppuun, ja muuli ajettiin kentältä.

Lensin yögoblinien kimppuun, pelottelin lauman terrorilla pois, lensin seuraavien kylkeen ja sain lentävästä fanaatikosta. Peto otti testin ja lensi kohti taivaanrantaa.

Jouduin lähelle skinkkejä. Loput voitte arvatakin. Tämän voi toistaa minkä vain ampuvan kanssa.
CratZ

Se että manticorella ei ole saveja ei vaikuta mitenkään. Minä en onnistu savessa vaikka se olisi 2+
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”