Maihinnousumaisema
Maihinnousumaisema
Niin miten kyseisen maaston voisi tehdä? On minulla jo pari tankkiansaa, Mutta se ei riitä. Pitäisi saada vielä juoksuhautoja ja bunkkereita. Apua?
Väittäisin, että kannattaa hankkia jotain polyuretaanilveyä, jonka päällystää hiekalla ja ruoholla. Tollaseen saa helposti kaiverrettua hautoja tms. ja sitten kun jostain hankkii sopivaa piikkilankaa (Jullevi tiesi hyvän linkin, hitto kun ene enää muista, missä se oli
) ja kenties Water effects mömmöllä laittaa aallot, niin näyttää jo melko kivalta.
Making barbed wireNostradamus kirjoitti:Jullevi
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Jep. Jullevi saves the day.
Polyuretaanilla tarkoitin eristelevyä. Polyuretaani on vain yksi monista eristelevytyypeistä. Oikeastaan tämä tarkoittaa sis Rautakaupasta saatavaa sinistä eristelevyä, jonka kyljessä lukee solimate. Ei FinnFoam, sillä kauppias itse ei edes ollut kuullut moisesta. Puhun siis solimatesta. Lisäksi tollasena pohjana käy yhtä hyvin vaikka styroksi, jos leikkaat kuumalankaleikkurilla. Eli siis tollaseen eristelevyyn voisit kaivertaa kaikkia syvänteitä ja merenrannalla vaan viistää sen siten, että saat aallot näkyviin käyttämällä ko. ainetta.
Voitko spesifioida hieman, että missä se ongelma on, tollanen "neucokaa kui mä tekisin tän" on melko laaja aihe. Etkö tiedä materiaaleja, vai onko toteutustavoissa jotain hakusessa, vai etkö tiedä, mistä kaikkea saa?
Polyuretaanilla tarkoitin eristelevyä. Polyuretaani on vain yksi monista eristelevytyypeistä. Oikeastaan tämä tarkoittaa sis Rautakaupasta saatavaa sinistä eristelevyä, jonka kyljessä lukee solimate. Ei FinnFoam, sillä kauppias itse ei edes ollut kuullut moisesta. Puhun siis solimatesta. Lisäksi tollasena pohjana käy yhtä hyvin vaikka styroksi, jos leikkaat kuumalankaleikkurilla. Eli siis tollaseen eristelevyyn voisit kaivertaa kaikkia syvänteitä ja merenrannalla vaan viistää sen siten, että saat aallot näkyviin käyttämällä ko. ainetta.
Voitko spesifioida hieman, että missä se ongelma on, tollanen "neucokaa kui mä tekisin tän" on melko laaja aihe. Etkö tiedä materiaaleja, vai onko toteutustavoissa jotain hakusessa, vai etkö tiedä, mistä kaikkea saa?
GWn propagandakoneisto pelastaa: Täältä löytyy vinkkejä, tässä sopiva skenaario pdf-muodossa ja täällä on yleistä kyseisen skenaarion järjestämisestä.+keisari+ kirjoitti:Niin olihan mulla tekeillä se maihinnousualuskin! Oisko siihenkään vinkkejäO_o?
Toivottavasti auttaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Ihan Erikeeper- tai puuliimalla. Idea tässä on, ettei liima saa sisältää liuottimia. Ne sulattavat sitä polyuretaania. Lisää polyuretaanista aka finnfoamista aka solimatesta täällä ja lisää täällä.+keisari+ kirjoitti:No miten sen finnfoamin saa liimattua yhteen?
Comebackia pelaamisen eturintamaan...