"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maihinnousumaisema

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mattuman!

Maihinnousumaisema

Viesti Kirjoittaja Mattuman! »

Niin miten kyseisen maaston voisi tehdä? On minulla jo pari tankkiansaa, Mutta se ei riitä. Pitäisi saada vielä juoksuhautoja ja bunkkereita. Apua?
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Väittäisin, että kannattaa hankkia jotain polyuretaanilveyä, jonka päällystää hiekalla ja ruoholla. Tollaseen saa helposti kaiverrettua hautoja tms. ja sitten kun jostain hankkii sopivaa piikkilankaa (Jullevi tiesi hyvän linkin, hitto kun ene enää muista, missä se oli :|) ja kenties Water effects mömmöllä laittaa aallot, niin näyttää jo melko kivalta.
Mattuman!

ÖÖÖÖÖÖ..........Polyuretaania?????
Mattuman!

Niin olihan mulla tekeillä se maihinnousualuskin! Oisko siihenkään vinkkejäO_o?
saikou

Viesti Kirjoittaja saikou »

mitä materiaaleja sulla on ?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Nostradamus kirjoitti:Jullevi
Making barbed wire
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Jep. Jullevi saves the day.

Polyuretaanilla tarkoitin eristelevyä. Polyuretaani on vain yksi monista eristelevytyypeistä. Oikeastaan tämä tarkoittaa sis Rautakaupasta saatavaa sinistä eristelevyä, jonka kyljessä lukee solimate. Ei FinnFoam, sillä kauppias itse ei edes ollut kuullut moisesta. Puhun siis solimatesta. Lisäksi tollasena pohjana käy yhtä hyvin vaikka styroksi, jos leikkaat kuumalankaleikkurilla. Eli siis tollaseen eristelevyyn voisit kaivertaa kaikkia syvänteitä ja merenrannalla vaan viistää sen siten, että saat aallot näkyviin käyttämällä ko. ainetta.

Voitko spesifioida hieman, että missä se ongelma on, tollanen "neucokaa kui mä tekisin tän" on melko laaja aihe. Etkö tiedä materiaaleja, vai onko toteutustavoissa jotain hakusessa, vai etkö tiedä, mistä kaikkea saa?
Mattuman!

En tiennyt mistä sitä sinun solimatea saa. Materiaaleja on vain pahvi ja liima ja teippi.
Mattuman!

Suomenkielellä siis lämmöneriste.0_0
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

+keisari+ kirjoitti:Niin olihan mulla tekeillä se maihinnousualuskin! Oisko siihenkään vinkkejäO_o?
GWn propagandakoneisto pelastaa: Täältä löytyy vinkkejä, tässä sopiva skenaario pdf-muodossa ja täällä on yleistä kyseisen skenaarion järjestämisestä.

Toivottavasti auttaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Mattuman!

No miten sen finnfoamin saa liimattua yhteen?
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

+keisari+ kirjoitti:No miten sen finnfoamin saa liimattua yhteen?
Ihan Erikeeper- tai puuliimalla. Idea tässä on, ettei liima saa sisältää liuottimia. Ne sulattavat sitä polyuretaania. Lisää polyuretaanista aka finnfoamista aka solimatesta täällä ja lisää täällä.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”