Meltaboms

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Silver Shadow

Meltaboms

Viesti Kirjoittaja Silver Shadow »

Meltabomsithan on hyväksi tankeeja vastaan, mutta Monolitheä vastaan... Sitten maksaa yhden meltabomsin, joka maksaa 2 pts.
Jos ostaa kaksi meltabomsia, niin tuleeko siitä kaks heittoja meltabomseilla esim. Monolitheä vastaan, heitetään meltabomsilla (ei saa 2D6 siihen woundaamis juttuun) osuu, mutta ei riitä tehot.
Saako silloin heittää sen toisen meltabomsin, vai miten se menee?
Vastalääke

Viesti Kirjoittaja Vastalääke »

Melta bombsit pitää ostaa koko squadille ja käsittääkseni IC:lle ei saa ostettua kuin kerran.
Entinen Barska
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Mutta muistakaa (etenkin sinä Silver Shadow), että Kranut ja Melta bombit eivät ole kertakäyttöisiä, ellei erikseen sanota.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Eli ei sekoiteta Kaartin Demolition Chargeihin, jotka ovat kertakäyttöisiä.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jokainen melta-pommeilla aseistettu tyyppi tekee yhden hyökkäyksen meltapommeillaan jokaisessa lähitaisteluvaiheessa, jolloin on kontaktissa autoon. Kuten Half-breed sanoikin, pommeja riittää koko peliksi, kun ne kerran on ostettu hahmolle - niitä ei pidä eikä voi ostaa useampia/tyyppi.

Monoliitti on ihan tarkoituksella kestävä myös meltapommeja vastaan, mutta kyllä se on onnekas Rough rider -kersanttini onnistunut sellaisen pudottamaan (ja sama squadi meltagunilla toisen monoliitin samassa pelissä!).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Suomalaista tankintorjuntataitoa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”