Uudet Space Marine terminaattorit
Uudet Space Marine terminaattorit
Tuli mieleen, että ovatko uudet Space Marine terminaattorit isompia kuin vanhat? Kun nämä uudet ovat large baseilla jos olen oikein ymmärtänyt...
-
Silver Shadow
Re: Uudet Space Marine terminaattorit
Missä vaiheessa missasit tämän?Silver Shadow kirjoitti:ja on mun mielestä niillä isommat baset...
JmM kirjoitti:...Kun nämä uudet ovat large baseilla jos olen oikein ymmärtänyt...
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Ja deep striken jälkeen plasma cannonit ja demolisherit tekee rumaa jälkeä`Oni kirjoitti:Harmittavampi homma on, että basen kokoa ei määritellä missään. Powergamer valitsee vanhat pikku-base termikset jolloinka esim. deep strike on helpompaa, jne.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Pienet baset tarkoittavat pienempään tilaan mahtumista=jos skatteroituu on pienillä scattereilla enemmän alla jos termiksillä pikku baset.Ukkosleka kirjoitti:ei iso base pizzalta pelasta, plasma cannonilta kyllä.
HIT tuloksella ei eroa mutta pienillä kylläkin.
En ainakaan itse ole huomannut eroa kun basetin vanhat marine terminaattorini isoille alustoille tehdessäni niistä kaaos terminaattoreita.
Isot baset myös antaa kattaa isomman alueen ja silti olla kantamalla muihin joten charge range on sivuttaissuunnassa periaatteessa pidempi.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- ankara halla
- Valvoja
Eikös se ole ihan säännöissä, että figu(t) täytyisi laittaa siille baselle mitä paketissa tulee mukana. Ja ettei ainakaan pienemmälle.`Oni kirjoitti:Harmittavampi homma on, että basen kokoa ei määritellä missään. Powergamer valitsee vanhat pikku-base termikset jolloinka esim. deep strike on helpompaa, jne.
Wanhat termit tosin nyt tulivat niillä pienillä alustoilla joten ovat paitsi laillisia niin sääntöteknisesti vielä parempiakin! Mutta kyllä nuo uudet ovat niin paljon komeampia isoilla baseillaan kuin vanhat, että minä ainakin vaihdan vanhoille termeilleni isomman alustan ihan vaikka vain sen takia, että näyttävät siten paremmilta.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
Skalf Blackhammer
- Viesti:
- Keisarin Tahto
-
Höpsönassukka
-
Murmelimies
- Keisarin Tahto
- Rectunator