"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Edotus hiekan tapaisen tekoon!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Palava Nuoli
Viesti:

Edotus hiekan tapaisen tekoon!

Viesti Kirjoittaja Palava Nuoli »

'Oli kaunis ja kolea ilta ja menin keittämään kahvia... ja kun annostelin kahvin poroja niin aloin miettimään... :? '

Elikkä eiks kahvin poroist vois veivata jonkin kaltast hiekkaa... (ja hajukin ois hyvä :wink: )
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Teenlehdet oli paljon rankempia. Ainakin wood elffeille sopis.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

No hiekkaan nyt voi käyttää melkeen mitä tahansa... Mut kahvinporot olis kyl parhaan HAJUINEN hiekka :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
The Chaos Cell

Viesti Kirjoittaja The Chaos Cell »

hiekkaahan saa kai sillä että pistää esim:jollekin levylle liimaa ja siihen päälle hiekkaa

(yks pulma on kyllää näin talvella hiekkaa ei löydy oikein helposti ainaskaan mä en löydä)
Ricu

Viesti Kirjoittaja Ricu »

talvellahan hiekaa luonnollisesti pöllitään hiekoitusastiosta joita näkee kaupungilla :D
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mä ainakin oon kaivanu heikkalaatikon näkyviin... Pikku urakka ku päällä on vaan 5m lunta :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Mulla on tossa ex- 1kg mansikkahillopurkki täynnä kuivatettua ja siivilöityä hiekkaa. Toivotaan että riittää koko talveksi 8)

Kannattaa varmaan kaikkien ensi kesänä varata itselleen oikein kunnon varasto hienoa hiekkaa talvea varten :)
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Ahem..........jos henkilö X haluaa hiekkaa imitoiviin baseihin lisää luonnetta.........ratkaisu löytyy hyvin varustelluista akvaarioalan liikkeistä.

Esim. Myyrmannin Faunattaressa on 'bout 20 eri hiekkalajia tarjolla.....laavasta hienoon jokihiekkaan. Pitää vaan varoa ettei tuu hauleja joukkoon jos sieltä ostaa!!! :lol: Ok, asiaton huuli.

Kilokamana ostettuna on halpaa kun makkara!!!!

M
"Kaulaparta huohottaja"
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

mä ainakin käytän sellasta hiekkaa jota käytetään hiekotukseen.. se saattaa olla kyllä vähän liian suurta
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”