Minulla on 2x16 warrioria, 10 thundereria ja flame cannon sekä dwarf lord.(sovittiin kaverin kans et voi ottaa lordin)
Helffi pelaajalla on:
1 spearman yksikkö
1 silverhelm yksikkö
1 yksikkö jousiampujia
1 yksikkö swordmastereita
Lordina archmage.
Isoin ongelma minulle on comet of cassandora.
Mitä taktiikoita mun kannattais käyttää?
Dwarfs vs Helffit 1000pts
-
White Wolf
- Half-breed
Pelatkaa säännönmukaisilla armeijoilla vaikka näin aluksi, eli lordit hittoon ja heroja tilalle. Tiedoksi että vaikka se figu olisi GW:n taholta ilmoitettu Kääppä lordiksi, niin ei sitä kukaan kiellä käyttämästä jonakin herona.
Sitten jos vastustajan magiasta tulee ongelmia niin eikö olisi loogista suurentaa hieman magiapuollustusta. Ja tämä sama juttu pätee myös kaikkeen muuhun, eli jos vastustajan yksikkö X tuottaa ongelmia niin ottaa joukkoihinsa mukaan tämän yksikön helposti hakkaava väkeä.
Sitten jos vastustajan magiasta tulee ongelmia niin eikö olisi loogista suurentaa hieman magiapuollustusta. Ja tämä sama juttu pätee myös kaikkeen muuhun, eli jos vastustajan yksikkö X tuottaa ongelmia niin ottaa joukkoihinsa mukaan tämän yksikön helposti hakkaava väkeä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
Vieras
- Viiksivallu
White Wolf luetteli jo mitä hänelllä on, hän kysyy enää taktiikoita.. Tosin järkeä tässä oli sen verran, että rullakuski on mahdottoman tärkeä tuota Arkkimaagia vastaan. Taktiikaksi vaikka se, että ammut kaikella niitä kalliita T3 joukkoja. Warrioreilla marssit closikseen pikapikaa ja tapat kaiken mitä tapettavissa on. Stonari olisi todella hyvä Maagin savustamiseen, sillä sen jälkeen alkaa helffien peli olla pelattu.Viiksivallu kirjoitti:Ota runeseppä rullakuskisi pari warrua, pyssyttäjiä, raudanrikkojia ja stone thrower. Niillä pitäisi pärjätä
Saahan sitä pelata miten haluaa, kun kaverin kanssa on sopinut. Minun puolestani he voisivat pelata vaikka 500 pisteen pelin SpessucharruillaHalf-breed kirjoitti:Pelatkaa säännönmukaisilla armeijoilla vaikka näin aluksi, eli lordit hittoon ja heroja tilalle.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Minä todella suosittelisin lordin vaihtamista seppään ja thaneen. Mutta sinun armeija
. Eli ammut sotakoneella porukkaa keskeltä (pyrit hajoittamaan linjan). Ja thunderereilla ammut silverhelmejä, tai mitä tahansa flankkiin pyrkivää. (nämä kukkulalle, niin, että saavat kaikki ampua). Sitten menet ja tapat kovilla warrioreillasi elffien jalkaväen (älä tuhlaa flamecannonin kutia archereihin). Arkkimaagi ei yksin varmaan ole niin kamala (6 power diceä, sinulla neljä kumoamis noppaa, max yksi spelli läpi per vuoro sanon minä). Ei pitäisi olla mahdotonta voittaa. Komeetta on muuten aika huono. Ihan todella. Kannattaa katsoa mihin se heitettiin, ja päättää pitääkö se dispellata. (esim jos se on sotakoneen päällä, se voi olla melko turhaa, se on pelkkä flamecannon)
niin... tänäänkin...