"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Halita+man lista...

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
banzgo

Halita+man lista...

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Legolas
armour,elven bow, elven blade

Haldir
armour, elven bow, elven blade

10 Warrior of Gondor
armour,sword, shield

12 high elf
armour, elven blade

3 high elf
armour, sheild,spear

10 high elf
armour, elven bow, spear

Niin että tommoen... onko se teematon? kommentoikaa!
E.Hirvelä

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä »

teematon toi tosiaan on!
Se nuorempi.
sotun epävirallisesti pässein ihminen.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Vaiha noi gondorilaiset vaikka rohaneihin ja ota legolaksen tilalle haltia tai rohanikapu ja lisää massaa niin saat tohon myös jonkunlaisen teeman.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

On teematon. Mutta haittaako se sinua, vai kysyitkö muuten vain?
Täällä armeijanlistat osiolla on paha häväistys jos tekee teemattoman listan, mutta eikös pääasia ole, että tykkäät pelata listallasi =).
Mutta jos kuitenkin teemaa haet, niin SMustan ehdotus on todella hyvä.
Täysin sinusta kiinni.
Kyllä tuollakin listalla pärjää, mutta luultavasti se aiheuttaa pahennusta kaavoin kangistuneissa LotR-veteraaneissa ;).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

Jep.Teematon.
Vaihda Gondorialaiset pois ja ota tilalle haltioita tai rohaneita.
Mutta jos tykkää tommoteella pelaa niin ei siinä mitään,tietysti en mää oikein hyvällä kattoisi jos tommotteella menis turnauksiin.
Strider

Viesti Kirjoittaja Strider »

teematon on joten muuta noitten sankarien nimiä niin sitten sillä on teemakin ;)
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Nimien muuntelusta ollaan sitä sun tätä mieltä..... Teematonhan se on, mutta eihän se kotipeleissä haittaa?
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

Onko tarpeellista jokaisen mainita että lista on teematon? Eiköhän yhden tai korkein kahden maininta riitä tässä tapauksessa. Sitten itse listaan: minusta rohanilaisten ottaminen ei toisi tuohon teemaa koska rivi elffit ovat high elffejä, joten turnauksessa ottaisin ainakin itse pisteen pois teemasta. Listassa on paljon tulivoimaa, joka tekee siitä hyvän armeijan. Jos vaihtaisit nuo Helffit welffeiksi ja gondorit rohaneiksi niin saisit toimivan armeijan turnauksiinkin. Pisteitä jäisi vielä muuhunkin sälään vaihtojen jälkeenkin.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Niinpä.Vaihdoissa jäävillä pisteillä + parin welffin pois otolla voisi ostaa 5-8 Rohanin ratsastajaa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
LurkkiKapteeni

Viesti Kirjoittaja LurkkiKapteeni »

Kauhea marina teemattomasta listasta :D. Noh, ei sen puoleen että itekin olen valittanut kerran jos toisenkin...

Mitähän pojat sanoisi jos laittaisin haltioita ja örkkejä sekasin ja sekaan vielä Gil-Galadin ja Aragonin?

Itse ainekin on iso este tullut tuossa kohtaa: Welffien def 5 (Arrulla 4), 9pts. Örkki maksaa sen 6pts, ja kuolee samalla luvulal kun welf. Tosin osuuhan welf 3+, silti, ei örkeillä ampumista tarvitse ottaakaan...

Haldirilla ja leegolassella olen itse ainakin metsästänyt vihollisen herot aina ;).
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

Teematon!! :D

Mutta saahan siihen muunkin kuin Helmin Syvänne teeman kun vaihtaa vaan Herot muiksi. Sehän on jo pääosin Last Alliance. Pistää vaan vaikka Gillun ja vähän lisää massaa.
Köyhillä ei ole varaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”