Halita+man lista...
Halita+man lista...
Legolas
armour,elven bow, elven blade
Haldir
armour, elven bow, elven blade
10 Warrior of Gondor
armour,sword, shield
12 high elf
armour, elven blade
3 high elf
armour, sheild,spear
10 high elf
armour, elven bow, spear
Niin että tommoen... onko se teematon? kommentoikaa!
armour,elven bow, elven blade
Haldir
armour, elven bow, elven blade
10 Warrior of Gondor
armour,sword, shield
12 high elf
armour, elven blade
3 high elf
armour, sheild,spear
10 high elf
armour, elven bow, spear
Niin että tommoen... onko se teematon? kommentoikaa!
On teematon. Mutta haittaako se sinua, vai kysyitkö muuten vain?
Täällä armeijanlistat osiolla on paha häväistys jos tekee teemattoman listan, mutta eikös pääasia ole, että tykkäät pelata listallasi =).
Mutta jos kuitenkin teemaa haet, niin SMustan ehdotus on todella hyvä.
Täysin sinusta kiinni.
Kyllä tuollakin listalla pärjää, mutta luultavasti se aiheuttaa pahennusta kaavoin kangistuneissa LotR-veteraaneissa
.
Täällä armeijanlistat osiolla on paha häväistys jos tekee teemattoman listan, mutta eikös pääasia ole, että tykkäät pelata listallasi =).
Mutta jos kuitenkin teemaa haet, niin SMustan ehdotus on todella hyvä.
Täysin sinusta kiinni.
Kyllä tuollakin listalla pärjää, mutta luultavasti se aiheuttaa pahennusta kaavoin kangistuneissa LotR-veteraaneissa
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Onko tarpeellista jokaisen mainita että lista on teematon? Eiköhän yhden tai korkein kahden maininta riitä tässä tapauksessa. Sitten itse listaan: minusta rohanilaisten ottaminen ei toisi tuohon teemaa koska rivi elffit ovat high elffejä, joten turnauksessa ottaisin ainakin itse pisteen pois teemasta. Listassa on paljon tulivoimaa, joka tekee siitä hyvän armeijan. Jos vaihtaisit nuo Helffit welffeiksi ja gondorit rohaneiksi niin saisit toimivan armeijan turnauksiinkin. Pisteitä jäisi vielä muuhunkin sälään vaihtojen jälkeenkin.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
-
LurkkiKapteeni
Kauhea marina teemattomasta listasta
. Noh, ei sen puoleen että itekin olen valittanut kerran jos toisenkin...
Mitähän pojat sanoisi jos laittaisin haltioita ja örkkejä sekasin ja sekaan vielä Gil-Galadin ja Aragonin?
Itse ainekin on iso este tullut tuossa kohtaa: Welffien def 5 (Arrulla 4), 9pts. Örkki maksaa sen 6pts, ja kuolee samalla luvulal kun welf. Tosin osuuhan welf 3+, silti, ei örkeillä ampumista tarvitse ottaakaan...
Haldirilla ja leegolassella olen itse ainakin metsästänyt vihollisen herot aina
.
Mitähän pojat sanoisi jos laittaisin haltioita ja örkkejä sekasin ja sekaan vielä Gil-Galadin ja Aragonin?
Itse ainekin on iso este tullut tuossa kohtaa: Welffien def 5 (Arrulla 4), 9pts. Örkki maksaa sen 6pts, ja kuolee samalla luvulal kun welf. Tosin osuuhan welf 3+, silti, ei örkeillä ampumista tarvitse ottaakaan...
Haldirilla ja leegolassella olen itse ainakin metsästänyt vihollisen herot aina
- TrollChieftain
- Viesti: