Taktiikoita kaaokselle kaaosta vastaan

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
PhoenixKing

Taktiikoita kaaokselle kaaosta vastaan

Viesti Kirjoittaja PhoenixKing »

Eli mitä kaikkea suosittelisitte nurglen mortalia ja undividediä vastaan? Itse pelaan slaaneshin mortalia ja olisi haussa joskus ehkä demonilegioonakin.
Eli en tiedä mitä kaikkea heillä on, mutta muistaakseni nurgle-tyyppi käyttää kolmea warru-yksikköä 2000pts pelissä. Eikä hänellä ole yhtään warhoundeja, ja vain yksi yksikkö maroja. Undivided tyypistä en tiedä. Itse olen vasta aloittanut ja minulta löytyy sorkku ja 12 warrua. Hakusessa olisi maroja pari yksikköä, kuten myös houndeja. Mounted daemonettejakin olen hankkimassa, ja tietenkin lisää warruja. Ja tottakai exa.
Eli nyt kysyn: mitä te suosittelisitte, tai olette kokeneet toimivan nurglea ja undiivaa vastaan slaanuilla?
Myyn 40k SM tactical squadin ja eldar craftworld kirja.Täällä.
mEnths

Viesti Kirjoittaja mEnths »

Tämähän nyt on melko helppo hoksata. Mieti oman armeijasi heikkouksia/vahvuuksia ja heijasta ne vastustajasi armeijaan.
PhoenixKing

Eli siis mounted daemonetteja kehiin vai? Entä exa tissimadolla?
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

PhoenixKing kirjoitti:Eli siis mounted daemonetteja kehiin vai? Entä exa tissimadolla?
Olikos kaaoksella paljon ampumista? Ei ollut, joten molemmat ovat oikein päteviä valintoja, sillä kun vastustajalla ei ole ampumista, saat nämä helposti vahingoittumattomina taisteluun. Nyt en siis ota huomioon Tzeentch legioonaa ja marahevosmiesten heittokirveitä.
PhoenixKing

Sitä minäkin ajattelin, ja kun on peleissä sellainen tyhmä house-rule, ettei dogs of wareja saa käyttää, jää ampuminen kaikilla vähäiseksi...eli kiitos tästäkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”