Paras liima alustoihin?
Paras liima alustoihin?
Niin kävi vaan mielessä, että mikä olis paras liima "beisaukseen"? Super attackin tapaset hyperkyper-liimat sulattavat ja ovat kalliita. Gween liimoja en oo kokeillu, enkä tiiä mitä kokeilla. Vastauksia ja mielipiteitä, kiitos!
-
TranssiApina
- figunarkki
- figunarkki
-
Spongebob-Väyrynen
- DJ_Silverpig
Punainen Jorma kirjoitti:pikaliimat eivät sulata muovia näin niinku tiedoksi
Riippuu pikaliimasta. GeeWeen pikaliima sulattaa, mutta se ei todellakaan tarkoita, että kaikki pikaliimat sulattaisivat.Assasin kirjoitti:SULATTAAPAS!
Erikeeper on luultavasti paras vaihtoehto. Se on halpaa, kuivuu tarpeeksi hitaasti (ehtii sohia sitä liimaa enemmänkin). Sitä voi myös laimentaa vedellä. Ei tosin auta riittoisuuteen paljoa, mutta isoja pintoja maalatessa leviää PALJON paremmin.
Possu
flokkiin PVA-pohjaista liimaa, esim erikeepperi (saa kätevästi sopivan kokoisissa pulloissakin), static grassiin parasta lienee pieni pisara superliimaa, jolloin ruohon saa vähän pystympään kuin erikeepperillä - hyvää superliimaa on super attack, myös geelipohjaisena. Kiviin ehkä mieluimmin erikeepperiä, mutta superliimakin käy tietyin varauksin (irtoaa helpommin), jos on kiire.
Näistä kahdesta merkistä mulla on vain hyviä kokemuksia, muoviliimalla ei todellakaan kannata yrittääkään liimata muuta kuin muovia.
Näistä kahdesta merkistä mulla on vain hyviä kokemuksia, muoviliimalla ei todellakaan kannata yrittääkään liimata muuta kuin muovia.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
voi herranjestas
PVA=polyvinyyliasetaatti, elikä kemiallinen määritys mistä se liima koostuu, puuliimat ovat PVA pohjaisia.
PVA=polyvinyyliasetaatti, elikä kemiallinen määritys mistä se liima koostuu, puuliimat ovat PVA pohjaisia.
- figunarkki
-
Goblinisti
- Viesti:
(Viitaten Zobin viestiin, ei jaksa lainata.)
Ei.
Erikeeper on yleisliima, jota voi käyttää myös puuhun. Erikeeper on PVA-liima, tai sellaiseeen pohjautuva, tämä lukee ainakin minun purkissani.
Ei.
Erikeeper on yleisliima, jota voi käyttää myös puuhun. Erikeeper on PVA-liima, tai sellaiseeen pohjautuva, tämä lukee ainakin minun purkissani.
Viimeksi muokannut Goblinisti, Su 08.05.2005 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
... mutku superliima on ihan oikeasti hyvää static-grass mättäiden tekemiseen... *uikutus*