"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Susien maalaus? Pinna palaa

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
DeadBeat

Viesti Kirjoittaja DeadBeat »

Näyttää todellakin että olet yrittänyt ja yrittänyt kun olet noin tuohtunut :) Itse malaan VC armeijani susia niin että laitan pohjamaaliksi mustan ja päälle drybrushilla kevyesti frotress greytä. En tiedä mitä muut noista ajattelevat mutta itse tykkään. (tietysti maalaan silmät, hampaat yms. mutta niitä ei kai tarvitse ruveta selostamaan?)
Tsemmppiä yritykselle :)
Viimeksi muokannut DeadBeat, Su 08.05.2005 09:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Itse ainakin tekisin niin, että maalaisin niihin chaos black pohjamaalin, sitten godex greyn ja chaos blackin sekoitus päälle ja lopuksi drybrushaisn niihin fortress greyllä. Silmien maalauksessa et varmaankaan tavitse opastusta.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Jos saat kuvaa, niin laita sellanen. Kuvan perusteella voimme neuvoa paremmin, kun näemme, mikä tekniikassa menee pieleen.

Nyt aluksi luulisin, että sulla on liikaa maalia pensselissä ja liian märkä suti. Drybrush, siis kuivaharjaus, tosiaankin tarvitsee kuivan sudin, jonka päätä on kastettu maaliin, ja sittemmin pyyhitty lehteen/paperiin se ylimääräinen maali pois. Jos maalia on liikaa, jälki on täysin erilainen, ja luultavasti ei positiivisella tavalla.

Tässä Matin versio turkista - tästä löytyi joku aihekin, jossa oli selostettu, mitä oli tehty ja miten, mutta kuitenkin. Perusidea on blendata esiin turkin muodot, jonka jälkeen kuivaharjata vaikka 2-3 kerroksella, edelleen jättäen kovemmat korostukset korkeammille kohdille.

tsemppiä, kyl se siitä...
åke_tyrant

Viesti Kirjoittaja åke_tyrant »

Tässä oma versio ei dry brushatusta sudesta (värit hieman *erseellään, erittäin hätäisesti pimeässä otettu kuva). Pohjana on musta pohjamaali. Seuraavaksi korostetuille alueille musta+bleached bone. seuraavaksi lisäkorostus bleached bonella (tuohon aikaan bleached bone oli hieman kellertävämpi maali). Sekaan voisi sekoittaa pikkaisen jotain ruskeaa tai keltaista (esim. bronzed flesh). Selkä jäi aivan mustaksi.

Avainsana on ohut maali, eli sekoita maaliin vettä. Toivottavasti tästä oli jotain apua. Onnea kokeiluille!
Silence is the only successful substitute for brains.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

tämmöisen minä maalasin

http://img119.exs.cx/my.php?loc=img119& ... 0279wu.jpg

mielestäni nuo toimivat ihan hyvin.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”