Noniin. Minä kerään HElfejä ja kaverillani on Vampire Counteja. Millaisia taktiikoita suosittelisitte n. 1000 pisteen matseihin minulta löytyy:
Heroes
Commander
Mage
Core
16 spearman
7 Shelm
Rare
1 Repeater boltthrower.
Kaverilla on:
Heroes
Vampire thrall
Core
20 skeletons
2 batswarms
Special
5 black knights
1 banshee
Rare
fell bat
Maastoa on yhden kukkulan ja ehkä pienen linnakkeen verran.
olemme ottaneet kaksi matsia joista molemmat ovat voittaneet yhden. Minulle eniten harmia on tuottanut banshee.
Yleensä kaveri iskee thrallin black knghteihin ja jättää ne yksin ja yrittää jyrätä niillä mahdollisimman paljon kaikkea, ensiksi hän kuitenkin lähettää lepakot keräämään nuolet itseensä. Bansheella hän sitten alkaa metsästämään maagia. Näillä eväillä sitten pyydän vinkkejänne.
HElves vs. VC
ensinäkin banshee on Rare eikä special ja Fell Batti on Special eikä rare Ja kaikkein oudointa on että koko tuo VC lista ei ole edes lailinen! thrallit eivät voi olla kenuja (paitsi necracheina <--- ainoa asia mikä voisi tehdä listan lailliseksi). Mutta sitten taktiikoihin, itse olen VC pelaaja joten rupean etsimään tuosta heikkoja kohtia.
Magella yrität saada basnheen hengiltä (ainoa yksikkö joka voi vahingoittaa sitä jollei Commanderilla ole magic wepaa)
Oletaan että thralli on armeijan kenraali ja se on tuola BK yksikössä, sieltä tarvitsee tappaa vain 1 nihti niin Thralliin voi jo kohdistaa räpättimen ammukset. Jos saat thrallin tiputettua, koko vastustajan armeija alkaa murentua ja voitto mahdollisuutesi kasvavat todella paljon.
Spearmenit kiinni skeleblokkiin ja silver helmit yrittämään BK porukan tuhoamista, jos häviävät käytä tuota yllä mainuttua eli thralliin saa ampua räpättimellä jos nihtejä on vähemmän kuin 5.
Sitä ennen räpättimellä lepikoita ampumaan volley shotilla
Toivon että nämä auttoivat edes jonkunverran..
Magella yrität saada basnheen hengiltä (ainoa yksikkö joka voi vahingoittaa sitä jollei Commanderilla ole magic wepaa)
Oletaan että thralli on armeijan kenraali ja se on tuola BK yksikössä, sieltä tarvitsee tappaa vain 1 nihti niin Thralliin voi jo kohdistaa räpättimen ammukset. Jos saat thrallin tiputettua, koko vastustajan armeija alkaa murentua ja voitto mahdollisuutesi kasvavat todella paljon.
Spearmenit kiinni skeleblokkiin ja silver helmit yrittämään BK porukan tuhoamista, jos häviävät käytä tuota yllä mainuttua eli thralliin saa ampua räpättimellä jos nihtejä on vähemmän kuin 5.
Sitä ennen räpättimellä lepikoita ampumaan volley shotilla
Toivon että nämä auttoivat edes jonkunverran..
Viimeksi muokannut DeadBeat, La 07.05.2005 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
- Amazing Slug