"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vaihto

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
OneManArmada

Vaihto

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

nuo uudet tyranidit vetävät puoleensa..yyymmn
, mutta on vielä demonihunter armeija kesken, joka on huonossa jamassa...
eli siis pitäskö myydä edlliset huntterit, ja ostaa uusia tyranideja?
onko järkee?
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Matti N
Ylläpitäjä

Re: Vaihto

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Broodlord kirjoitti:nuo uudet tyranidit vetävät puoleensa..yyymmn
onko järkee?
Ei.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että järkevintä on tehdä vaikka verta itkien yksi armeija valmiiksi jolla päästä pelaan, sitten vasta rupee miettimään toisen hommaamista.

Kunhan on aina yksi aivan valmis armeija takataskussa, niin sitten ei ole väliä mitä muiden kanssa tekee. Nimittäin helposti käy niin, että myyt Huntteris pois, ostat tyrkkyjä. Sitten tyrkyt rupeekin kyllästyttään, ja rupeet katteleen vaikka, örkkejä.

Hoidat Hunterit kuntoon, ja sitte hommaat ne tyrkyt. Kun ne on kondiksessa, niin myyt Hunterit jos siltä tuntuu.
figunarkki

Re: Vaihto

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Mattin kirjoitti:
Broodlord kirjoitti:nuo uudet tyranidit vetävät puoleensa..yyymmn
onko järkee?
Ei.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että järkevintä on tehdä vaikka verta itkien yksi armeija valmiiksi jolla päästä pelaan, sitten vasta rupee miettimään toisen hommaamista.

Kunhan on aina yksi aivan valmis armeija takataskussa, niin sitten ei ole väliä mitä muiden kanssa tekee. Nimittäin helposti käy niin, että myyt Huntteris pois, ostat tyrkkyjä. Sitten tyrkyt rupeekin kyllästyttään, ja rupeet katteleen vaikka, örkkejä.

Hoidat Hunterit kuntoon, ja sitte hommaat ne tyrkyt. Kun ne on kondiksessa, niin myyt Hunterit jos siltä tuntuu.
100% asia viesti. (:o)

Helposti käy niin varsinki aloittelioilla että sitä tuleesitten aloitettua uusi armeija joka viikko. Rahaa palaa satoja euroja etkä saa ainuttakaan armeijaa aikaseksi. Sitten vanhat konkarit riemuitsevat kun voivat ostaa sotun kautta puolihintaisia figuja hassuilta nyypiltä joilta puuttuu päättäväisyys ja päämäärä.
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

En ole täysin sama mieltä. Vaikka päättäväisyyttä tarvitaan ja veren itkeminen tiettyyn pisteeseen olisi myöhemmin katsottuna viisasta, ei kannata väkisin tusertaa. Jos alat oikeasti saamaan oksennusreaktioita kun mietit niitä miljoonia ellei kymmeniä alusmaalattuja kaartin rivisolttuja, alkaa innostus vähitellen koko harrastusta kohtaan hiipua.

Tämän toisena käntöpuolena on se, että hankkii sitä, hankkii tätä eikä tunne omakseen yhtäkän armeijaa ja hukkuu kaikken maalattavaan, joita ei jaksa.

Itse menen yleensä ensimäisen vaihtoehdon kautta, mutta hakien kuitenkin enemmän kultaista keskitietä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Suosittelisin itse pelaamaan myös pienempiä pelejä kaveripiirissä, kuin pelkkää täysimittaista 40k:ta - esim. Combat Patrollilla saa myöskin aika mukavan tuntuman peliin ja figut saa maalattua suht nopeasti, eikä niihin uppoa niin järjettömiä määriä valuuttaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”