"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä neuvoksi??

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
a-l
Viesti:

Mikä neuvoksi??

Viesti Kirjoittaja a-l »

Eli siis mulla on sellanen probleema et kamat ei pysy beississä/maastossa... :cry: ja aattelin kysyy et tietääkö kukaan että onko mitää semmosta spreytä joka tavallaan tekee liima kerroksen beissin päälle... siis tarkotan vähän niinku samaa kun fiksatiivi (en kyl tiiä miten se kirjotaetaan :D ) sitoo hiilen paperiin...
jos on niin mistä sitä sais/ paljon se maksais?...

<Edit:> unohdin kysyy et toimiiko lakka tähän hommaa... mulla on sellanen käsitys lakasta että se vaan "suojaa ja pistää kiiltämään"... eli toimiiko??
myydään örkkejä ja gobboja!! jättipaketti!

http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 8702#78702
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Mastonin lakkasprei on halpaa ja toimivaa tohon tarkotukseen.
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

mullakin on ollu saman lainen käsitys lakasta ku dreamilla :D
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Tuotanoin, mitkä kamat sulla ei pysy beisseissä kiinni? Ite oon saanu nimittäin kaiken pilleistä pikkukiviin liimattua PVA-liimalla ja lujasti ovat pysyneet.
The Chaos Cell

Viesti Kirjoittaja The Chaos Cell »

crow kirjoitti:mullakin on ollu saman lainen käsitys lakasta ku dreamilla :D
Mulla kans!!!
Oon aina luullut että se vaan suojaa ja pistää kiiltämään.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no siis laittaa kiiltämään kuvissa, mutta ei mattalakat luonnossa niin paljoa edes kiillä. Ja kun se suojaa, niin se siis levittyy sellasena kerroksena, joten tokihan se sitten pitää ne kiinni. Ihan erikeepperillä/muulla vastaavalla saa mitä vaan kiinni minne vaan (no ainaaki melkein ja ainaki beisseihin) ja voi vaikka vedellä laimentaa, niin tulee tasasempi kerros. Sitten ruohot sun muut päälle ja sitten kerros lakkaa. Hyvä lakata samalla se figuki sitten :)
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”