Onko sääntöjen mukaista tehdä näin
*=taloa
- = guardian
¤=plafworm
---------¤
-----
Niin kuin tuosta "kaaviosta" näkyy guardianint pysyy talon takana ja plafworm kurkkaa talon seinän vierestä ja ampuu . Kun sen hän saa laittaa 2 tuumaan seuraavasta guardianista eikä siihen itse plaftwormiin voi osua
Kikkailua
En tiedä miten platformin säännöt menee, mutta jos sinä näet vain sen ukon, niin voit ampua sitä, ja koska muita ukkoja ei ole mahdollista ampua, vain se voi kuolla. Joskaan nyt en tiedä, että voiko sen sitten korvata joku ukko sieltä takarivistä, jos näin on, niin sittenhän sieltä kuolee ukkoja, eli ne ikäänkuin hyppäävät platformiin.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
En nyt osaa tarkkaa sääntöihin pohjautuvaa perustelua antaa, mutta mielestäni on ampumissääntöjen hengen vastaista väittää että tuolla tavalla voisi ampua. Lukuun ottamatta indirect fireä, jos A ampuu B:tä, niin myös B pystyy ampumaan A:ta. Itse en antaisi vastustajani tuolla tavalla platformejaan käyttää, vaan minusta platform ja siihen kuuluva ampuja on tavallaan yksi ja sama yksikkö ampumisen ja näkyvyyden kannalta. Jotta platform pystyy ampumaan, minä ainakin vaatisin että vähintään ampujankin pitää nähdä kohde. Eikös platform ole kuitenkin sen ampujan "ase", vaikka ilmassa leijuukin? Ei kai IG:n heavy weapon platformejakaan voi laittaa näkyville ja vihollista ampumaan laittamatta ainakin ampujaa likoon? Ensin pitää mielestäni tarkastella, pystyykö kukaan ampuvasta ryhmästä näkemään kohdetta, sitten vasta mitkä yksittäiset aseet pystyvät. Jos ryhmästä kukaan ei näe sitä, ei näe myöskään mikään ryhmän kantama ase, eikä toisaalta vihollinenkaan näe mitään.
-
Armageddon