"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space marine "Gaunttejen kiduttajat" yksikkö :D

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Gobirin

Space marine "Gaunttejen kiduttajat" yksikkö :D

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

Eli semmosta olen alanut miettimään kesälomalle hallia jossa spacemarenet tappaa kiduttaen gauntteja. Ajattelin että 5 (yksi pieni boksi halvin mahollinen) marinea olis erillasilla koneilla ja repis/tuhoais/silppois/rei,ittäis gauntteja yhen oon jo kehitellyt. Se olis semmonen että Gauntti on sidottu metalliselle laudalle ja sen yläpuolelta laskeutuu laatta jossa on poiikkejä ja Marine seisosi siinä vieressä ja naputtelis konetta jolla sitä lasketaan. Mitnkälaiset ne 4 muuta olis ?
Jake

Re: Space marine "Gaunttejen kiduttajat" yksikkö

Viesti Kirjoittaja Jake »

Gobirin kirjoitti:Eli semmosta olen alanut miettimään kesälomalle hallia jossa spacemarenet tappaa kiduttaen gauntteja. Ajattelin että 5 (yksi pieni boksi halvin mahollinen) marinea olis erillasilla koneilla ja repis/tuhoais/silppois/rei,ittäis gauntteja yhen oon jo kehitellyt. Se olis semmonen että Gauntti on sidottu metalliselle laudalle ja sen yläpuolelta laskeutuu laatta jossa on poiikkejä ja Marine seisosi siinä vieressä ja naputtelis konetta jolla sitä lasketaan. Mitnkälaiset ne 4 muuta olis ?
Hmm mielenkiintoista mitä hyötyä niiden kiduttamisesta on? Tavallisella tappamisella ehtis niitata paljon enemmän. Gauntit ei taatusti kerro mittään "tietoja" :D ja tuskinpa ne silleen tuntee kipua, tahtoo vaan tappaa ja syödä ja kuolee jos kuolee. Ne ovat vain massaa. :) Jooh miten aiot/olet toteuttaa/jo toteuttanut tuon ihme piikki homma kidutuksen? Kullostaa aika kookkaalta. Onko idea jonkinlainen dioraama?
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Porilla varustettuja servo-armeja, teräkäsiä ja kaikkea kivaa mitä voit kuvitella. Tosin mistä vedit tuon idean? Nimittäin lähinnä kaaosmariinit ovat eniten taipuvaisia kidutukseen. Ja miksi nidit? Mariinit yleensä vain tuhoavat ne kyselemättä.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

Ehkä ne saa siitä jotain mielihyvää? :D TAi sitten surullinen tarina kuinka 10 henkinen porukka menetti puolet näiden viiden gauntin hyökkäyksessä ja tästä vihaisena nämä haluavat saattaa näille mahdollisemman paljon kipua.
Jake

Gobirin kirjoitti:Ehkä ne saa siitä jotain mielihyvää? :D
Kuullostaa liikaa slaanesh touhulta...
TAi sitten surullinen tarina kuinka 10 henkinen porukka menetti puolet näiden viiden gauntin hyökkäyksessä ja tästä vihaisena nämä haluavat saattaa näille mahdollisemman paljon kipua.
Tosiaankin tämä kuullostaa kaaokselta Marinet luultavasti vihoissaan teloittaisivat ne oikopäätä. Sitäpaitsi marinet on koulittu niin ettei tunteet häiritse. Vaikka kyllä ne tavallaan tunteita tuntevat mutta eivät näytä niitä jne
Rectunator

Fluffillisesti idea on mahdoton. Tuomitsen sen tuhoo tuomituksi ja kerettiläiseksi.

Kynä-ääliö
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

ennemminkin olis sillä lailla että mariinit tutkivat gauntteja, preparoivat ne yms. tai syövät niitä, kuten joillain marini chaptereillä on tapana (flesh tearers yms.).
Sly Cooper

Viesti Kirjoittaja Sly Cooper »

Itse ehdottaisin, että vaihdat marinet Dark Eldareihin; Jotenkin sopisi DE:ien imagoon oman mielikuvani mukaan semmoinen toisen satuttamisesta saatava suunnaton nautinto.. :P

Tai sitten Dark Eldar -poppoo kiduttamassa IG-sakkia, tms. Henk. koht. olen sitä mieltä, että mikä tahansa porukka lahtaa nidit surutta..;)

Mutta näin minun mielestäni..:)
CASKET

11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.

http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband

- Death Metal with Hardcore flavour -
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

tane kirjoitti:ennemminkin olis sillä lailla että mariinit tutkivat gauntteja, preparoivat ne yms. tai syövät niitä, kuten joillain marini chaptereillä on tapana (flesh tearers yms.).
flesh tearerit syövät vain ihmisiä, ja sitäpaitsi ymmärtääkseni tyranidien "veri" on samaa tyyliä kuin niillä ötököillä alien-nimisessä leffassa...
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Jake

A.Kousa kirjoitti:
tane kirjoitti:ennemminkin olis sillä lailla että mariinit tutkivat gauntteja, preparoivat ne yms. tai syövät niitä, kuten joillain marini chaptereillä on tapana (flesh tearers yms.).
flesh tearerit syövät vain ihmisiä, ja sitäpaitsi ymmärtääkseni tyranidien "veri" on samaa tyyliä kuin niillä ötököillä alien-nimisessä leffassa...
Voi olla, en sitten tiedä mutta ainakin pelillisesti tuota happoverta ei saa kuin mutanteille joita ei voi olla hirveän monia.
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Miksi ihmeessä mariinit kiduttaisivat Nidejä? Ehkä jokin tutkimuslähtökohta olisi parempi.

Tuskimpa mariinit kyllä edes tutkisivatkaan Nidejä, vaan lähinnä marojen mukana liikkuvat tekkipapit ja näiden servitorit

Mutta, jos tosissaan tahdot toteuttaa tuollaisen epäaidon kidutusfantasian, kannattaa varmaan etsiä joitain keskiaikaisia kidutusmenetelmiä. Minulle tulee näin äkkiseltään venytyspenkki ja kiinalainen vesipisarakidutus mieleen.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Rectunator

Kuule luulempa että se on se venytyspenkki joka huutaa tuskasta kun koettaa sitä kitiinikasaa venyttää. Ja saat olla aika taidokas kiduttaja jos vesipisaramenetelmällä saat kidutettua gaunttia. Hyvä jos saat sellaisen edes elävänä kiinni ilman että menetät itse raajoja.

Kynä-ääliö
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Kidutus ei ole kovinkaan fluffikas idea. "tutkiminen" olisi parempi.
Esim gauntti sidottu roikkumaan katosta, ja space marine liekittää sitä, ja toinen marine on lämpömittarin kanssa vieressä.
Flamewall

Viesti Kirjoittaja Flamewall »

Kyllähän kiduttaminenkin kuulostais periaatteessa hyvältä idealta, mutta eikö periaatteessa joku mariini vaan niittais gauntin ja jatkais puuhasteluaan (muitten gaunttien tappamista).

Itse en kuitenkaan pidä ideasta, koska kerään IG:eja, joten olen jyrkästi kaikennäköistä impankidutusta vastaan. >:-(
I eat babies and crap thunder.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

tälläinen löytyi: http://coolminiornot.com/87962
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Antaa pojan kidutella Gauntteja, sanotaan vaikka, että chapterin riitteihin kuuluu taistelun jälkeen kiduttaa muutamaa vihollista keisarin kunniaksi? JA niistä kidutusvehkeistä, pistä yksi Genestealer kultisti/niitti jonkin moiseen ristiin roikkumaan ja siihen sitten johtoja (kitarankielet) ja sähköefektiä (söhköristi jees!) tai vaikka niitti jäämässä sirkkelin alle (ork killaakanista taitaa löytyä halvin näyttävä sirkkeli), tai vaikka niitti palavassa ristissä (katso sähköristi), näitähän löytyy!
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Rectunator kirjoitti:Kuule luulempa että se on se venytyspenkki joka huutaa tuskasta kun koettaa sitä kitiinikasaa venyttää. Ja saat olla aika taidokas kiduttaja jos vesipisaramenetelmällä saat kidutettua gaunttia. Hyvä jos saat sellaisen edes elävänä kiinni ilman että menetät itse raajoja.
No, onko alkuperäinen idea nyt niin hirveän järkevä, etteivät nuo ideat sopisi?

Empä usko että gaunttia saisi oikein mitenkään muuten kiinni, kuin jos sen yhteys synapsiotukseensa taistelun rytäkässä vahingoittuisi ja se jäisi johonkin pellolle pyörimään ympyrää.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”