Many-O-Matick
Many-O-Matick
Moro!
Tuli tossa ostettua yheltä 40k keräilijältä osia ja mukana kaupassa tuli pari haulikkoa. Aluksi tuumasin että eihän näillä paljon taida tehdä (imperial g.). Myöhemmin kuitenkin havaitsin että taidan tarvita näitä lisää.
Tarkoituksena olisi tehdä kokonainen command squadi joilla on haulikot (5 figua).
Tarkoituksena olisi saada monistettua vähät haulikot. Ensin ajattelin että voisin vetäistä niistä muotit green stuffiin ja sitten valaa itse haulikot green stuffista(ei hyvä idea).
Jos kellään sattuisi olemaan yhtään edellistä mainittua parempaa (tai parannusta edelliseen) olisi suorastaan mahtavaa kuulla.
Tuli tossa ostettua yheltä 40k keräilijältä osia ja mukana kaupassa tuli pari haulikkoa. Aluksi tuumasin että eihän näillä paljon taida tehdä (imperial g.). Myöhemmin kuitenkin havaitsin että taidan tarvita näitä lisää.
Tarkoituksena olisi tehdä kokonainen command squadi joilla on haulikot (5 figua).
Tarkoituksena olisi saada monistettua vähät haulikot. Ensin ajattelin että voisin vetäistä niistä muotit green stuffiin ja sitten valaa itse haulikot green stuffista(ei hyvä idea).
Jos kellään sattuisi olemaan yhtään edellistä mainittua parempaa (tai parannusta edelliseen) olisi suorastaan mahtavaa kuulla.
I eat babies and crap thunder.
- Agamemnon2
No ensiksi mieleen tulisi esim. vanhat Necromundan weapon spruet (elikkä tämä) joissa näkyy tulevan kolme kappaletta haulikkoa kipale.
- DJ_Silverpig
-
Stenvall
Sellaiset aseet, millainen armeija... Mutta, nehän ovat assault kakkosia, jopa tietyssä suhteessa parempia kuin lasgunit. Voi tapattaa itsensä nopeammin menemällä lähikseen ensin ammuttuaan muutaman herneen vihollista päin.JmM kirjoitti:Ei kyllä liity aiheeseen paljoa, mutta mitä haulikoilla tekee?Nehän on aivan surkeita...
-
Virtanen..
- Viesti:
- figunarkki
12 tuumaa.Hullu_Proffa kirjoitti:Paljonkos niillä on rangea?
Itse en lähtisi monistamaan haulikoita. Liian suuri vaiva pienee asiaan. Itse ottaisin sen normi lasgun käden. Veistäisin siitä ne lasgun osat pois (mutta en sitä kahvaa/liipasinta) Sitten liimaisin 2 pitkää lieriötä vierekkäin (esin faba keihäistä ja lipputangoista), ja viimeistelisin GSällä.
-
Slayer-3651
- Viesti: