"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Päänvaivaa Orceista ja Gobboista tulevaisuudessa.

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Voodoo Jannu

Päänvaivaa Orceista ja Gobboista tulevaisuudessa.

Viesti Kirjoittaja Voodoo Jannu »

Moi vaan.
Eli, olisi tarkoitus kaverin kanssa pelailla joku pieni peli, ehkä noin 500-750 pts peli.
Mitä hyviä kikkoja ja taktiikoita niihin voisi käyttää Skaveneilla?
En tiedä paljon mitä kaverilla on, mutta ainakin:
-Paketti perusjannuja
-10 Susipoikaa
-1Sotalordi Wyvernilla
Ja sitten jotain, en muista. Muistaakseni Grimgor Ironhead. Itselläni kohta Battalin boksi.
Eli vinkkiä vain tulemaan!
Uudet kotisivuni, käykää tsekkaamassa!
http://www.kevan.org/brain.cgi?PeRRkeLe!count
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Jos sääntöjen mukaan pelaatte, niin kaverisi ei edes saa käyttää wyvern-loordia ja grimmua.
Voodoo Jannu

Miksei?
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Pisterajat, pisterajat.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Örkit ja rotat ovat suurinpiirtein samanhintaisia. Rotilla vain on luotettavampi armeija, parempi liike ja tehokasta ampumista. Sen sijaan örkit ovat paljon murhaavampia lähiksessä.

Jos haluat helpon voiton, niin maksimimäärä insinöörejä mukaan ja lopuilla parit Clanratit ja Ratlingit sekä pari yksikköä orjia. Näillä pitäisi saada suht helposti örkkilinja räjäytettyä.

Kröhöm kröhöm!
Lihamestari kirjoitti:Tästälähin kirjoitan viestini sinisellä! Sorry 'Slug......
Sotavasara.net säännöt kirjoitti:Mitä ei saa tehdä sotavasarassa:
---
- Käyttää signaturessa [img], [color], [ quote] tai [size] -BBCode tageja, muut ovat sallittuja
---
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

NightRunner kirjoitti:Miksei?
Noin pieneen peliin ei vielä saa lordia, eikä muulle kuin lordille saa Wyverniä.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Ja grimgor on spessu joka vie lordin ja joitain muita paikkoja joten ei sitäkään voi käyttää noin pienessä pelissä minään muuna kun jonain orc/black orc big bossina.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Elgard

Viesti Kirjoittaja Elgard »

Vastaanpas itekin kun oon örkkejä vastaan skaveneilla pelannu borde patrolia ja 600 pts pelejä. Elikkäs, muihin rotuihin verrattuna örkit on ollu mulle vaikein vastus ylivoimasesti (oon voittanu kai kerran neljästä) Lähde hakemaan jotain sellaista listaa jota johtaa warlock jolla stormdeamon, väh 1 blokki klaani rottia ja ratling gun, 2 swarmia (jumitat pikku pelissä yksikön ihan kivasti ja ammut sekaan), 1 slave ryhmä uhrattavaksi ja jos tiiät kaverilla olevan sota kone niin tunnelerit mukaan. Siinä alkaa olla sama lista kun mulla bp:ssä. Sitten ammut stnasti ja toivot etteivät ratling ja ingengör räjähdä käsiin kuten mulla on pari kertaa käynyt ;)
Voodoo Jannu

Kiitti iha hirveesti!
Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Juuri niinkuin `Fangi sanoi eli maximi warlockit ja ratlingit, ja myös joku gutter runneri hakemaan sotakoneita (jos tiedät kaverillasi olevan)
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Khordon

Viesti Kirjoittaja Khordon »

Blokki Clanratteja, niitä johtamaan plaguepriest skavenbrewillä
ratling gun
2 Engineeriä
2 Swarmia plague lisäyksellä

Itse käytän tollaista pienemmissä peleissä ja hyvin on toiminu, tosin joskus clan ratit kuolee ton skavenbrewin takia...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”