Miten giantit iskee?
Miten giantit iskee?
Eli miten nii giantin iskut toimii ku oon nii surkee enkun`=?
Elikkä heität noppaa kun tulee giantin vuoro lyödä, katsot sitten vastustajasta riippuen jompaa kumpaa taulukkoa (ogrekokoisia ja isompia vastaan sitä ylempää, pienempiä vastaan sitä alempaa), mitä se giant oikein tekee ja sitten toimit kirjassa annettujen ohjeiden mukaan.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Jättien pariutumisriitit ovat suuri mysteeri, eikä niistä löydy juurikaan tietoa. Rohkenen kuitenkin epäillä, että "Käytsä täällä usein?" jne. eivät kuulu kyseisen rodun repertuaariin. Luulisin, että kuka tahansa ihminen pystyy hedelmällisempään suoritukseen omin avuin, Giant Monthlyn deittiliitteeseen perehtymättä.
Mutta MITEN tämä liittyy tähän???Chukie kirjoitti:Jättien pariutumisriitit ovat suuri mysteeri, eikä niistä löydy juurikaan tietoa. Rohkenen kuitenkin epäillä, että "Käytsä täällä usein?" jne. eivät kuulu kyseisen rodun repertuaariin. Luulisin, että kuka tahansa ihminen pystyy hedelmällisempään suoritukseen omin avuin, Giant Monthlyn deittiliitteeseen perehtymättä.
Huoooooh.. Sotu tämä ihana elämän pilaus paikka.. Pitää sitä taas alottaa täällä käyminen.
Liittyy se siten että koska tuo otsikko on niin tyhmästi nimetty "miten giantit iskee" niin se voidaan myös ottaa jonkun perverssin ajatteluvatan mukaan "miten giantit iskee naisia"
Eli mitkä ovat niitä giantin iskulauseita. =)
kannattaisia miettiä myös vähän mitä siihen otsikkoon laittaa ja myös se eka viesti voisi olla vähän selventävä eikä pelkästään "plz kertokaa mulle plz"
Eli mitkä ovat niitä giantin iskulauseita. =)
kannattaisia miettiä myös vähän mitä siihen otsikkoon laittaa ja myös se eka viesti voisi olla vähän selventävä eikä pelkästään "plz kertokaa mulle plz"