"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helffejä

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Sauron

Helffejä

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Munkkihaltiat500 Pts - The Free Peoples Force

1 Glorfindel (High Elf) @ 140 Pts
Elven Blade; Armour; Asfaloth

3 High Elf Warrior @ 30 Pts
Elven Blade; Heavy Armour

18 High Elf Warrior @ 198 Pts
Spear; Heavy Armour; Shield

11 High Elf Warrior @ 132 Pts
Spear; Elven Bow; Heavy Armour

Total Models: 33

Total Force Cost: 500

...heh!
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Tuollako meinaisit tulla Tesjoelle?Omani ei paljoa poikkea.Ihan hyvä lista Gloro niittää massaa ja 11 HELFi nuolta tekee kipiää.Kyllä tuolla pärjää.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Erittäin peruslista, luotetaan sekä Massaan, että suhteellisen kovaan Heroon.

Olen varmaan jankannut tätä jo todella monta kertaa, mutta olen aina vain sitä mieltä, että Veikat pitää olla, ei Gloroa. Tosin listasi näyttää siltä, että siinä on tarkoitus olla Gloro, eli ei sitä välttämättä tarvi käydä muuttamaan
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

ei tarvin ja ei kannata. tai siis tarkoitan että se on ihan henkilöstä kiinne. en itsekkään osaa sanoa kumpi on parempi veikat yhdessä vai gloro. itse käytän grolfindeliä oikeastaan aina. massaa hyvin ja keihäitä paljon. hyvä lista.
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Glorfindel on kivempi, mukavempi, hauskempi, humoristisempi, tyhmemmän näköinen, kuin ne yhdessä.

Tää on tosi hyvä haltia lista paljon haltia massaa tuolla kyllä pärjäät.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”