"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vampyyrien mountit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Grim

Vampyyrien mountit

Viesti Kirjoittaja Grim »

Elikkäs, Vampire- hahmoilla on kaksi hirviömäistä vaihtoehtoa ratsun suhteen (zombie dragon ja winged nightmare), mutta näiden figut on valmiiksi suunniteltu esiintymään vain tietyn vampyyrin kera. Blistereissähän sitten saisi hevosen selkään suunniteltuja vampyyreja, mutta menevätkö ne suoraan hirviönkin selkään, tai jos tarvitsee konvertoida niin onko isokin työ (peräti jalkojen vaihto?). Onko kukaan siis tehnyt tällä tavalla, oliko isokin työ, millainen lopputulos?

Kolmantena, joskin kyseenalaisena vaihtoehtona olisi Melkhiorin figu. Siinä tulisi mukana erilainen winged nightmare, mutta saako näitä enää mistään? Joskus olen tällaisen nähnyt mutta GW:n sivuilla ei ollut enää mainintaakaan tästä...
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Minkä "Firman" vampyyriä ajattelit?
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Grim

Sori, siis GW:n figuista on kyse.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

ZagSnikk kirjoitti:Sori, siis GW:n figuista on kyse.
Siis, kerroinpas asiani epäselvästi. Mitä sukua ajattelit?
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Grim

Heh, mikä väärinkäsitys. ;) Toisaalta hyvä että tuli tuo toinenkin firma selville.

Itse olen väkertämässä Blood Dragonia, mutta sille tulisi miekka käteen ja tuo nightmarella ratsastava miekkamies- figu olisi passeli. Ja lisäksi on mukava saada siitä omaperäinen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”