puut
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
puut
miten saisi tehtyä yksinkertaisia puita
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
Plaaplaaplaa...
Ota 20e rahaa ja marssi Fantsulaan. Siinä se.
Puiden teko on jokseenkin monimuotoinen projekti, eli tapoja on monia ja osa niistä hyviä, osa huonoja, osa siltä väliltä.
Aiheesta on keskusteltu usein aiemminkin, eli kannattaa laittaa hakuun "puiden AND teko" tai "puut", niin todennäköisesti löydät jotain fiksua.
Kova sana on myös Mallixin viimesin numero, jossa Miika Bergdahl kertoi auliisti, kuinka tehdä ensinnäkin "pulloharjoja", joista onkin helppo tehdä puita.
Ota 20e rahaa ja marssi Fantsulaan. Siinä se.
Puiden teko on jokseenkin monimuotoinen projekti, eli tapoja on monia ja osa niistä hyviä, osa huonoja, osa siltä väliltä.
Aiheesta on keskusteltu usein aiemminkin, eli kannattaa laittaa hakuun "puiden AND teko" tai "puut", niin todennäköisesti löydät jotain fiksua.
Kova sana on myös Mallixin viimesin numero, jossa Miika Bergdahl kertoi auliisti, kuinka tehdä ensinnäkin "pulloharjoja", joista onkin helppo tehdä puita.
Woodlands Scenicsiltä saa kohtuuhintaan älyttömän läjän puita, jolla pärjää pitemmänkin aikaa. Itse tehdyt puut tosin ovat usein paremman näköisiä ja halvempia tehdä. Tutustu CMON:in artikkeleihin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
The Educated Fool
Yksi hyvä keino on ostaa (jo edellä mainittuja) pulloharjoja. Lekata niistä puunmuotoisia.(vaikka kuusia) Sen jälkeen sprayata paksulla kerroksella mustaa spraymaalia niihin. Siitten dippaat sen juuri mustaksi maaltun pulloharjan flockiin (huom. flockiin, ei statistic grassiin ja maalin täytyy olla vielä märkää .) ja se on siinä. hieno ja helppo puu.. melko kestävää tekoa. vuosien varrella flocki tahtoo hieman rapista mutta ei se menoa haittaa.
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
- Ogre_dude
nyt keksi miten tee niitä puita saa kopioida
ajatelin laita jäkälää lehdistöksi ja ihan tavallisen puu tikun varreksi voisin ehkä laitaa niistä kuvia kun ne on valmiita
ajatelin laita jäkälää lehdistöksi ja ihan tavallisen puu tikun varreksi voisin ehkä laitaa niistä kuvia kun ne on valmiita
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
Woodland Scenics.
Itse suosittelen edellä mainittuja Woodland Scenicsin puita, jos viitsii hienojen puiden eteen nähdä edes hieman vaivaa. Puiden oksia voi taitella juuri sellaiseen asentoon kuin itse haluaa, ja puuhun laitettavaa kasvustoa löytyy ties minkä sorttista. Itse pelaan epäkuolleilla niin laitoin puihin earth coarse turffia. Turffi siis toimii foliagen sijasta, sitä vaan pitää laittaa reilusti.
"Sings we a dances of wolfs, who smells fear and slays the coward.
Sings we a dances of mans, who smells gold and slays his brother."
Sings we a dances of mans, who smells gold and slays his brother."
-
Ihmiskilpi
Harrasteessa en ole Woodland Scenicsin kamaa nähnyt, Risteysasemallakaan ei tiettävästi ole (ainakaan verkkokaupan mukaan). Mutta fantsusta kannattaa ainakin kysäistä - jos nuita Hesan fantsusta löytyy, niin ehkä niitä on mahdollista tilata tanpereellekin.Ihmiskilpi kirjoitti:Kävin katsomassa tuolla WS sivuilla noita puita, ja pirun hyvän näköisiä onkin. Saakohan noita jostain Tampereen suunnalta? Harrasteesta?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
ainakin fantasiapeleissä helsigissä on woodlandsin tavaraa, joskin lähinnä flockkia, mutta sen perusteella uskoisin tilaamisen olevan mahdollista. Mikäli ei onnistu, niin seuraavan kerran kun käyt iha***sa pääkaupungissamme, niin kaupasta nimeltään Hobby Point noita puita kyllä löytyy.
- Ogre_dude
mistä niitä saa? 
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
http://www.hobbypoint.fi/yhteydet.htm
Lohjalta ei tietääkseni ole ihan mikään mahdoton matka, ja tuolta kannattanee varmaankin kysellä etukäteen hintoja.
Lohjalta ei tietääkseni ole ihan mikään mahdoton matka, ja tuolta kannattanee varmaankin kysellä etukäteen hintoja.