Dire wolffien hyöty?
- viimeinen_mohikaani
Dire wolffien hyöty?
Haluaisin tietää mitä pää-asiassa kannattaisi tehdä dire wolffeilla taistelussa. olen aina pistanyt ne joukkojeni sivulle ja yrittänyt sieltä vastustajien taakse.
FIGUJA MYYNNISSÄ!!!
No noinhan nuo varmaan käytännössä toimivat, ihan niin kuin kaikki nopea ja kevyt. Kaipa nuo kelpaavat myös sotakoneiden ja vastustajan pikkuyksiköitten metsästykseen.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Taakse voi olla vaikea päästä, etenkin jos vastustajalla on porukkaa, joka ampuu. Mä pyrin flankkaamaan unitin, joka on jo closiksessa. Suoraan ensimmäisenä ei kannata hyökätä, jos vastustajan unitti on hiukankin isompi, sudet ottaa nokkaan viimeistään seuraavalla kierroksella...
Tai sitten mä suojaan niillä Black Knight-rykmenttiä tai Black Coachia, jotka ovat molemmat kalliita.
Tai sitten mä suojaan niillä Black Knight-rykmenttiä tai Black Coachia, jotka ovat molemmat kalliita.
No, ainakin sotakoneet. Ei näitä tarvita kuin kaksi hengissä livistämään kapeana muodostelmana vastustajan yksiköiden välistä sotakoneen kimppuun. Kahdella on nimittäin jo US4, ja olettaen että crew ei saa yhtään tappoa aikaan, on tiedossa autobreak. Ei ehkä kaikken optimaalisin käyttö Susille, mutta jos/kun nämä ottavat osumaa ja niiltä menee se ominaisuus viedä rankit pois, voivat ne tehdä edes jotain hyödyllistä..Nazreg Moonsinger kirjoitti:Syödään sotakoneet ja vastustajan fast cavalry?
Jatkaisin hieman lisää kirjoittamista Dire Wolffejen yleisemmästä käytöstä, mutta kiire painaa päälle; joskus toiste...
Flänkkiin vaan auttamaan zombien/lurkkien autobreikkia. Menee flänkkiin 3+:lla niin ei ole niin väliä: ränkit lasketaan aina alusta, eli +3 menee vihulta, mutta ei saa flänkkiä joka on vain +1. Muuten ovat heikkoja, joten kannattaa varoa kenen kimppuun hyökkää. Ai niin, ainakin gobbo wolf riderit ottavat hyvin quartereita ja saa pisteet moninkertaisina takaisin. Kai te nytten ymmärsitte edes jotain...
- The Captain
- Valvoja
Tämä on ihan totta; Ws3 T3 ei savea -otukset kestävät juuri sen verran, että jos eivät onnistu tappamaan kylki-chargellaan ketään, vastustaja lyö takaisin, saa enemmän CR:ää susien tappamisesta kuin olisi saanut riveistään, kiittää kauniisti ja jatkaa lurkkien mäiskimistä uudella innolla.Archibald kirjoitti:Muuten ovat heikkoja, joten kannattaa varoa kenen kimppuun hyökkää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hauska tapa käyttää susia on pistää nokkaan vamppi wolf formilla tai ponilla. Hukat piileskelevät gw wampin takana ja antavat unit strenaa sekä lahoavat jos vamppi heittää huonosti. Tälaisella yksiköllä uskaltaa mennä jo vähän kovemmankin yksikön kylkeen.
Pahoittelen huono kieliasua ja painovirhe paholaisia.