alottelia
-
Rantamursu
alottelia
Olen miettiny armeijan ja muut mutta minulla on kysymyksiä.
Olen päätäny ottaa vampire countsit mutta mikä lord pitäisi ottaa,kun olen tekemässä 1k armeijaa joka perustuu Zombeista,skeleistä ja parista Wraithsista.Taktiikka on murskata ylivoimalla joten mitkä herot ja leaderit pystyy parhaiten nostaa skelejä ja zombeja takas peliin?
ps.kannataako armeija?
Olen päätäny ottaa vampire countsit mutta mikä lord pitäisi ottaa,kun olen tekemässä 1k armeijaa joka perustuu Zombeista,skeleistä ja parista Wraithsista.Taktiikka on murskata ylivoimalla joten mitkä herot ja leaderit pystyy parhaiten nostaa skelejä ja zombeja takas peliin?
ps.kannataako armeija?
-
Purple-Elf
-
Baby Bunny
- puolisukeltaja
-
Rantamursu
- puolisukeltaja
-
Baby Bunny
2 necroa ja wraith on ihan hyvä.
Armoured skeleton commandeja? En ole moisista kuullut, valaiskaapa minua.
Viimeksi muokannut Baby Bunny, Ma 04.07.2005 18:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(\ /)This is Bunny.
(o.o)Copy Bunny into your signature to help
(> <)him on his way to world domination
(o.o)Copy Bunny into your signature to help
(> <)him on his way to world domination
-
Rantamursu
- figunarkki
Niin no tuota, ehkä lähtisin ensin sääntökirjasta, sitten armeijakirjaan siirtyen ja äikän kirja kouraan näiden päätteeksi.Power of the undeaths kirjoitti:taas kostautuu kun ei tiedä melkein mitään siis on noita armoured skelejä niin onko noi commaderit vain niille vai kaikille skeleille.Mistblade kirjoitti:2 necroa ja wraith on ihan hyvä.
Kun säännöt olet lukenut ja saanut jonkin näköisen kuvan siitä, millainen peli käytännössä on, kannatta ehkä alkaa armeijakirjan säännöstön puitteissa rakentamaan ensin jotain tuhannen pisteen armeijaa pikkuhiljaa. Itse alkaisin kokoamalla ghouleja, dire wolfeja ja luonnollisesti pari necromanceria ja valtaisat röykkiöt skeletoneja. Banshee ei ole koskaan huono valinta. Siitä ehkä mistä itse tykkäät, ja pelaamalla opit tietämään mikä toimii minkäkin kanssa missäkin. Mutta ihan ennen kaikkea: säännöt. Sitten ennen mitään tarkempia kahden tuhannen pisteen armeijoiden suunnittelua pelaamaan ja ottamaan asioista selvää. Yli puolet warhammerin hauskuudesta on kiinni omassa oivaltamisessa. Ensinnäkin, kun tapellaan ensimmäisten sadan pelin ajan kaverin kanssa säännöistä, selataan sääntökirjaa miljoonannen kerran samasta kohtaa ja kun viimein säännöt on saatu hallintaan, aletaan opettelemaan itse mikä yksikkö toimii milloinkin ja miten niitä pitää käyttää.
Ikinä ei pitäisi ottaa vastaan mitään valmiina tarjottimella, ainakaan warhammerissa, sillä oman oivaltamisen ilo on minulle varsinkin äärimmäisen tärkeää.
- The Captain
- Valvoja
Lienevät niitä vanhoja metallisia lurkkeja. Ne toimivat nykyään siis normaalina skeleton-rykmentin command grouppina, mutta niillä näkyy ne light armourit, jotka luurangoille saa mutta joita muoviluurangoilla ei kyllä missään näy... Muoviluurangoistakin saa kyllä rakennettua command groupin, eli erillistä blisteri-commandia ei tarvitse (joskin ovathan ne erilaisen näköisiä).Power of the Undeath kirjoitti:taas kostautuu kun ei tiedä melkein mitään siis on noita armoured skelejä niin onko noi commaderit vain niille vai kaikille skeleille.Mistblade kirjoitti:2 necroa ja wraith on ihan hyvä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.