Tarviin apua jalustonen tekoon!
-
Palava Nuoli
- Viesti:
Tarviin apua jalustonen tekoon!
Elikkä kun teen jalustoja ukoille niin niistä ei tule minkään näkösiä...
miten te teette jalustat? tähän hetkinen menetelmäni on että teen styroksista jonkun korkenevan epätasaisen liuskan äijän alle jonka jälkeen pistän vähän maalia ja static grassii!
miten te teette jalustat? tähän hetkinen menetelmäni on että teen styroksista jonkun korkenevan epätasaisen liuskan äijän alle jonka jälkeen pistän vähän maalia ja static grassii!
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
Tarkoitatko alustoja joilla figut oleskelevat etteivät kaatuisi (ei ole kyllä auttanut chaos lordissani
) ja omatekoisiakin vielä?
Itse kyllä teen perinteisen tyylin alustat eli pva liimaa jalustaan, jalusta hiekkaan, ylimääräinen hiekka karistetaan pois figusta ja maalataan jos jokin tasapaino häiriö (pitääs varmaan korjata figuista) niin kiviä sinne tänne.
Itse kyllä teen perinteisen tyylin alustat eli pva liimaa jalustaan, jalusta hiekkaan, ylimääräinen hiekka karistetaan pois figusta ja maalataan jos jokin tasapaino häiriö (pitääs varmaan korjata figuista) niin kiviä sinne tänne.
-
Palava Nuoli
- Viesti:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=2804 <-- saattaa jeesata aika hyvin.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
Palava Nuoli
- Viesti:
no mikä sellanen ongelma sulla sitten voi olla niitten basejen kanssa, ettei tuolta olis löytyny vastausta? siis mikä siinä on ongelmana? tuollahan on kaikki maailman liimaseosohjeet, liimausohjeet, basen maalausohjeet, grassin pystytysohjeet ja kaikki.. kyllä olen ihan valmis vastaamaan kysymyksiisi, mutta kun en oikeen ymmärrä, että mikä ongelma vielä voi löytyä.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"