"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarviin apua jalustonen tekoon!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Palava Nuoli
Viesti:

Tarviin apua jalustonen tekoon!

Viesti Kirjoittaja Palava Nuoli »

Elikkä kun teen jalustoja ukoille niin niistä ei tule minkään näkösiä...
miten te teette jalustat? tähän hetkinen menetelmäni on että teen styroksista jonkun korkenevan epätasaisen liuskan äijän alle jonka jälkeen pistän vähän maalia ja static grassii!
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Tarkoitatko alustoja joilla figut oleskelevat etteivät kaatuisi (ei ole kyllä auttanut chaos lordissani :( ) ja omatekoisiakin vielä?
Itse kyllä teen perinteisen tyylin alustat eli pva liimaa jalustaan, jalusta hiekkaan, ylimääräinen hiekka karistetaan pois figusta ja maalataan jos jokin tasapaino häiriö (pitääs varmaan korjata figuista) niin kiviä sinne tänne.
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Jos tarkoitit FB:n unittien liikuttelualustoja niin ne ainakin minä ostan ihan kaupasta. Tosin leikkelen ja liimailen niistä sopivan kokoisia ja laittelen hiekkaa sun muuta päälle että näyttää vähän paremmalta.
Palava Nuoli
Viesti:

eih meinaan ihan ukkojen baseja!
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Palava Nuoli
Viesti:

itse asiassa oon lukenu ton jotain 5 kertaa! :?
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no mikä sellanen ongelma sulla sitten voi olla niitten basejen kanssa, ettei tuolta olis löytyny vastausta? siis mikä siinä on ongelmana? tuollahan on kaikki maailman liimaseosohjeet, liimausohjeet, basen maalausohjeet, grassin pystytysohjeet ja kaikki.. kyllä olen ihan valmis vastaamaan kysymyksiisi, mutta kun en oikeen ymmärrä, että mikä ongelma vielä voi löytyä.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Ja jos kysymykseen ei löytynyt vastausta sieltä, niin saa sen kysymyksen esittää siihen samaan threadiin ihan vapaasti. Ei siis tarvitse tehdä joka kerta omaa threadia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”