konvertoitu scar veteraani?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Vieras

konvertoitu scar veteraani?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

minä kun en tiärä mistään mitään mutta jos konvertoin vähän saurusta jänskän näköseks voiko sitä käyttää scarina/johtajana ?
ja toimiiko se scarin säännöillä/pisteillä sun muillä hökötyksillä?

ps.en tiedä mihin tämän viestin tunkeisi joten se on nyt täällä sitten
;)
Ghaassas

Viesti Kirjoittaja Ghaassas »

Kyllähän sinä voit konvertoituja perusjamppoja johtajina käyttää, itsellänikin on noin 4 semmoista, eikä kukaan ole valittanut. Jos vastustajasi hyväksyy konvertoidun figusi, ei ole mitään hätää.

Ja kyllä, konvertoidut johtajat toimivat ihan tavallisten johtajien tapaan.
ps.en tiedä mihin tämän viestin tunkeisi joten se on nyt täällä sitten
Ehkäpä tuonne Warhammer fantasy battlen puolelle? ;)

EDIT: mikäli haluat, että pääset pelaamaan varmemmin konvatullasi, älä kerro vastapelaajallesi, että figu konvertoitu perusjamppa, ellei hän itse sitä kysy. Itse olen käyttänyt tätä, ja saanut muilutettua peleihin figujani mitä erilaisimmissa rooleissa.
Madharia

Viesti Kirjoittaja Madharia »

Isompihaltia kirjoitti:Ehkäpä tuonne Warhammer fantasy battlen puolelle? ;)
Itse laittaisin tuonne taidelajien perusteisiin, sillä tämä toimii jokaisessa figupelissä ihan yhtä paljon kuin FB:ssäkin.

Näin on, asia on 100% sallittua ja jos joku ei suostu sen takia pelaamaan sinua vastaan, on kyseinen henkilö typerä (no offense anybody ;)). Itsellänikin on IG-armeja kokonaan muovia, lukuunnottamatta korkea-arvoisinta komentajaa ja yhden upseerin powerfistiä.
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

käsittääkseni säännöt sanovat että figujen on oltava tarpeeksi esittäviä että niistä tunnistaa mitä ne esittää. eli jos saat jaffapullosta aikaan tarpeeksi esittävän carnifexin niin anna mennä vaan.

toisaalta myös turnauksissa on näkynyt noita pahvi-ja-putty-armeijoita joiden esittävyys on mielestäni hieman kyseenalainen.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”