"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

jungle fighers maasto

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Koira

jungle fighers maasto

Viesti Kirjoittaja Koira »

no minä alan tuota keräämään koska ne on hyviä, mutta siinä kysymys minkälainen maasto. nimi kyllä kertoo että ne on viidakko taistelioita.

mutta voiko tuolla maastossa jotain öljy pumppuja, tankin esteitä tai bunkkereita?
Sigge

Viesti Kirjoittaja Sigge »

no tietenkin viidakko puita, kallioita, tynnyrikasoja, bunkkereita yms.... keksi itse. sähän voit periaatteessa laittaa sinne maastoon mitä vaan. laita sitä maastoa mistä itse pidät
"sanon vain yhden sanan jumala pelastakoon nuo ukot :D" -Lari42
"Ostan dwarffeja!Maalattuina tai maalattuina pistäkää yv:tä!" -dwarffer
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

figunarkki

Re: jungle fighers maasto

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

the_lich_king kirjoitti:no minä alan tuota keräämään koska ne on hyviä, mutta siinä kysymys minkälainen maasto. nimi kyllä kertoo että ne on viidakko taistelioita.

mutta voiko tuolla maastossa jotain öljy pumppuja, tankin esteitä tai bunkkereita?
Siis jos meinaat catachaneja nii viidakkomaastossa ne on ihan ok. Mutta ei niitä pelitehollisesti hyviksi sano vaikka kuinka suuret lahjukset sais.

Mutta paljon viidakkokasveja. Nyt GWn lustria kamppanian ansioista fantsusta tms. löytyy todella hyvin viidakkomaastoa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”