"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paakkuuntunut maali

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Armoletti

Paakkuuntunut maali

Viesti Kirjoittaja Armoletti »

Millä saisi paakkuuntuneen maalin sellaiseksi ettei siinä olisi paakkuja. Ikävä kun maalatessa figurin pinta tulee pieniä möykkyjä täyteen.
In the dark future there is only one flicker of light.
For the Greater Good.
The Captain
Valvoja

Re: Paakkuuntunut maali

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Armoletti kirjoitti:Millä saisi paakkuuntuneen maalin sellaiseksi ettei siinä olisi paakkuja. Ikävä kun maalatessa figurin pinta tulee pieniä möykkyjä täyteen.
Jos kokeilisit ohentaa niitä maaleja. Citadelit ovat vesiohenteisia, eli lurauta purkkiin vettä ja sekoitat voimakkaasti vaikka hammastikulla. Muutama tippa vettä riittää (paakkujen määrästä riippuen), muuten saat aikaiseksi inkkiä...

Pidä korkit kunnolla kiinni, kun et käytä maaleja, niin paakkuuntuminenkin hidastuu huomattavasti. Nämä nykyiset maalipurkit ovat oikein hyviä.

Jos sinulla on enää vain purkin reunoilla jotain klimppejä, heitä menemään ja osta uusi purkki - ei kannata pilata figujaan ala-arvoisella maalilla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Armoletti

Viesti Kirjoittaja Armoletti »

Vedellä olen koittanut. Täytyy heittää menemään, ikävä vaan kun menee monta viikkoa ennenkuin pääsee ostaan uuden maalin :(
In the dark future there is only one flicker of light.
For the Greater Good.
topuzi

Viesti Kirjoittaja topuzi »

kun maalaat pyyhi pensseli maalipurkin suuaukon reunaan
jos vika on päässä se on sitten pieni

grimgor on terästä muut tulee perästä
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Maaleja voit tilata kohtuuhintaan myös netistä (kts. sotataito.com). Hyvä kikka maalien sekoittamiseen on tiputtaa pieni metallipala purkkiin ja muistaa ravistaa kunnolla - itse olen GW:n maaleja pelastellut lisäämällä pari tippaa vettä turhan paksuksi jämähtäneeseen maaliin, metallipalan perään (esim. ilmakiväärin kuti, jos ei ole ylimääräisiä paloja jäljellä) ja ravistamalla ankarasti.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
k3kkuli

Viesti Kirjoittaja k3kkuli »

joo onhan noita gw:n kokkare liimoja mullaki (tiedättehän sulaneen juustoon siitähän jää niitä ihme nauhoja roikkumaan mulla oli sellaisia ku otin maalia pensseliin :D) vettä ja jollai tikulla sitte sotken
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”