Paakkuuntunut maali
Paakkuuntunut maali
Millä saisi paakkuuntuneen maalin sellaiseksi ettei siinä olisi paakkuja. Ikävä kun maalatessa figurin pinta tulee pieniä möykkyjä täyteen.
In the dark future there is only one flicker of light.
For the Greater Good.
For the Greater Good.
- The Captain
- Valvoja
Re: Paakkuuntunut maali
Jos kokeilisit ohentaa niitä maaleja. Citadelit ovat vesiohenteisia, eli lurauta purkkiin vettä ja sekoitat voimakkaasti vaikka hammastikulla. Muutama tippa vettä riittää (paakkujen määrästä riippuen), muuten saat aikaiseksi inkkiä...Armoletti kirjoitti:Millä saisi paakkuuntuneen maalin sellaiseksi ettei siinä olisi paakkuja. Ikävä kun maalatessa figurin pinta tulee pieniä möykkyjä täyteen.
Pidä korkit kunnolla kiinni, kun et käytä maaleja, niin paakkuuntuminenkin hidastuu huomattavasti. Nämä nykyiset maalipurkit ovat oikein hyviä.
Jos sinulla on enää vain purkin reunoilla jotain klimppejä, heitä menemään ja osta uusi purkki - ei kannata pilata figujaan ala-arvoisella maalilla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Maaleja voit tilata kohtuuhintaan myös netistä (kts. sotataito.com). Hyvä kikka maalien sekoittamiseen on tiputtaa pieni metallipala purkkiin ja muistaa ravistaa kunnolla - itse olen GW:n maaleja pelastellut lisäämällä pari tippaa vettä turhan paksuksi jämähtäneeseen maaliin, metallipalan perään (esim. ilmakiväärin kuti, jos ei ole ylimääräisiä paloja jäljellä) ja ravistamalla ankarasti.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!