Dwarf Mountainrangers?
-
flinkkuman
Dwarf Mountainrangers?
Eli tällaiset kaverit tuli huomattua tuossa yhdessä White Dwarfissa. tiedustelisin että löytyykö näille jo sääntöjä netistä?
Itse en löytänyt ainakaan GW:n sivuilta mutta se ei ole ihan varma kuinka hyvä olen etsimään:)
Itse en löytänyt ainakaan GW:n sivuilta mutta se ei ole ihan varma kuinka hyvä olen etsimään:)
-
flinkkuman
En saanut ostettua tuota kyseistä White Dwarffia, kaupasta joten koetan metsästää niitä sääntöjä netistä. Olen kyllä katsonut että ainakin ennen vanhat WD:t julkaistiin GW:n sivuilla joten ajattelin ne sieltä löytää, tuo "uusi" sivusto vain tuntuu niin erilaiselta että en sitä osaa kunnolla käyttää vielä. Pitäisi ehkä perehtyä asiaan.
Eikös se muuten ollutkin no.298 missä nämä säännöt julkaistiin.
Eikös se muuten ollutkin no.298 missä nämä säännöt julkaistiin.
-
flinkkuman
Käytin niitä viime gamesnightissä, olipa hauskaa.
0-1, 15pts, unit size 5-8
Perus statsit: 343341219
Scout, Skirmish
larmor, dwarf handgun (blunderbuss for free), shield +1pts
Blunderbuss: artillery/2 shots, misfire=1 osuma omaan. Menee koko vuoro ladata eikä saa tehdä mitään. S3 armor piercing.
3D17: mountain horn, musician upgrade, +10pts. cavarly 24" päässä ottaa panic checkin.
Scout, Skirmish
Blunderbuss: artillery/2 shots, misfire=1 osuma omaan. Menee koko vuoro ladata eikä saa tehdä mitään. S3 armor piercing.
3D17: mountain horn, musician upgrade, +10pts. cavarly 24" päässä ottaa panic checkin.
Viimeksi muokannut Archibald, Ke 22.06.2005 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
flinkkuman
Voi ei oliko se 5-8 sitten olen taas sählännyt sillä muistin että se oli 5-10 olen nimittäin väsännyt 10 figua näistä sinänsä ongelma
ja sitten niillähän oli kanssa se thunderhorn muistaakseni mutta se maksoi vähän enemmän. No pitää kuitenkin saada säännöt "virallisina" joten ei muuta kuin etsimään.
Viimeksi muokannut flinkkuman, Ke 22.06.2005 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä! Kirmaavia kääpiöitä? Tämä rikkoo täysin kääpiöiden fluffikkaan 'putkinäköisyys' -teeman.Archibald kirjoitti:Käytin niitä viime gamesnightissä, olipa hauskaa.
Scout, Skirmish
Tämä on minun mielestäni ihan hirvittävän voimakas jalkaväkiyksikkö. Scouttaavia kirmaajia, joilla on LD9? Blunderbuss tuo mieleen lähinnä ratling gunin.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
- The Captain
- Valvoja
Tuskinpa tuo mitään haittaa, kyse kun on kumminkin WD:n skenaariossa ilmestyneestä yksiköstä, jonka turnauskelpoisuus vastaa tällä foorumilla esiteltyihin "mun omia yksiköitä".Tanan kirjoitti:Mitä! Kirmaavia kääpiöitä? Tämä rikkoo täysin kääpiöiden fluffikkaan 'putkinäköisyys' -teeman.Archibald kirjoitti:Käytin niitä viime gamesnightissä, olipa hauskaa.
Scout, Skirmish
Tämä on minun mielestäni ihan hirvittävän voimakas jalkaväkiyksikkö. Scouttaavia kirmaajia, joilla on LD9? Blunderbuss tuo mieleen lähinnä ratling gunin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ööh...
En oo ihan varma saako tänne lähettää statseja.
Kannattaa ainakin varoa tai GW lähettää inkvisiittorit kimppuun.
En oo ihan varma saako tänne lähettää statseja.
Kannattaa ainakin varoa tai GW lähettää inkvisiittorit kimppuun.
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
- puolisukeltaja