"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kumpi armeija wood elf vai lizardmen?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
augenblick

Kumpi armeija wood elf vai lizardmen?

Viesti Kirjoittaja augenblick »

Minä olen miettinyt kauan, että kumman armeijan ottaisin wood elffit vai lizardmenit. Mutta nyt ajattelin kysyä teidän mielipiteen. Siis sanokaa kumman ottaisin lizardmenit vai wood elffit?
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Heitä noppaa.

1-3 Puskatontut
4+ Liskot

Jos et saanut tulosta mikä miellyttää, heitä uudestaan.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
augenblick

Coridus kirjoitti:Heitä noppaa.

1-3 Puskatontut
4+ Liskot

Jos et saanut tulosta mikä miellyttää, heitä uudestaan.

En pä nyt oikein tiedä............
Elvood

Viesti Kirjoittaja Elvood »

Sanoimme kumman otat. Eikö riitä? Ota liskot woodeilla et kuitenkaan osaa pelata toimivasti.(ja vaikka osaisit ota liskot)
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Hmmm... Jos lopulta päädyt Weedyihin, niin odota ainakin se uusi Army book. Figuthan (uudet) näillä ovat (ainakin minusta) todella hienoja, kunhan ne vain ilmestyvät. Liskoja taasen voisi ajatella ihan kivana armeijana, jonka figuista ainakin saurukset ovat hienoja ja pelitehoakin (uskoakseni) löytyy. Enemmin tai myöhemmin sinulla on kyllä molemmat (jos jatkat keräilyä pitempäänkin), joten onko sillä juurikaan väliä kummalla aloittaa. (Lisäksi ainakin nykyweedyillä saa aivan liian helposti voittoja ainakin örkeistä, elleivät öröt ota paljon lobbia ja gianttia [ja vielä saa sitä lähikseenkin].)
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Juicide

Viesti Kirjoittaja Juicide »

Molemmat on kivoja mutta jos itse olisin ostamassa ostaisin lizardmenejä.
Mitä aika on ?
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Tee kompromissi ja ota kääpiöitä :)
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Kysy itseltäsi seuraava kysymys: miksi juuri puuhaltiat tai lissut?

Kumpaankin armeijaan saa ampujia, ratsuväkeä, kevyttä jalkaväkeä, lentäjiä sekä isoja ja pieniä hirvöitä. Lisäksi kummankin taikuus on perinteisesti hyvää (haltioiden uudet taiat tosin saa tietää vasta kirjan ilmestyessä), joten oikeastaan ainoaksi eroksi jää että liskot saavat hieman raskaampaa ratsu- ja jalkaväkeä sekä eräänlaisia sotakoneita, kun taas haltioiden ampumisella on yleisesti ottaen parempi kantama ja se on tarkempaa.

Varsinaiset erot muodostuvatkin pelityylistä ja figuista; haltiat ovat liikkuvampi armeija jossa on vähemmän figuja ja vaatii kenties hieman enemmän pelikokemusta toimiakseen tehokkaasti. Lissut voivat luottaa hieman enemmän joukkojensa kestävyyteen ja moraalin pitämiseen pidemmässä taistelussa.

Molemmille löytyy ihan näyttäviä jampppoja, mutta väittäisin että osaava maalaaja/konvertoija saa haltioista enemmän riemua irti.
Näin ollen tärkeimmäksi valintakriteeriksi muodostuu oikeastaan se että pidätkö enemmän atsteekki- vai kelttiteemasta. Loppujen lopuksi ihmiset voivat yleensä pelata armeijalla kuin armeijalla, mutta ei niitä joukkoja jaksa Pirukaan kerätä ellei pidä niiden maalaamisesta.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
manaaja

Viesti Kirjoittaja manaaja »

Jos tykkää helposta maalaamisesta otat liskot,jos taas tykkää vaikeammasta maalaamista niin ota welffit.Miksi kysyä meiltä?? Voit miettiä sitä myös ihan itse.Minulla saataa olla ratkaisu,proxytä
liskoja ja welffejä ja pelaa niillä ja katso kummasta armeijasta tykkäät enemmän.
Viidakossa juoksee mahtava peto,pienet oravatkaan eivät turvassa siltä.Mikä se on?
Se on skinkki joka on herättänyt karhun päivä unilta.
mieoonmursu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mieoonmursu »

Ota liskot.Ne on hauskoja ja melko helppoja maalata ja muutenkin aika vekkulin näkösiä pikku veijareita(ja niillehän tulee pari uutta figuakin esim. skink chiefit);)
käy kotisivuillani täällä
Fire Warrior Ashue'ol

Viesti Kirjoittaja Fire Warrior Ashue'ol »

jos se olisi ensimmäinen armeijasi ota lissut: haltsuilla on waikeaa harrastusta aloittaa, oma walintani, jota nyt kadun, olivat high elfit. en waihda armeijaa, ei resurssit riittäisi
Siis: Lizardmen, the proud defenders of Lustria.
"Life sucks and the you fucking die."

Ozzy Osbourne
The Captain
Valvoja

Re: Kumpi armeija wood elf vai lizardmen?

Viesti Kirjoittaja The Captain »

augenblick kirjoitti:Minä olen miettinyt kauan, että kumman armeijan ottaisin wood elffit vai lizardmenit. Mutta nyt ajattelin kysyä teidän mielipiteen. Siis sanokaa kumman ottaisin lizardmenit vai wood elffit?
Entäpä, jos uskot meitä ja huomaatkin myöhemmin pettuneesi? Syytätkö silloin meitä, jotka neuvoimme sinulle väärän armeijan, vaiko itseäsi, kun kysyit meiltä asiaa, joka on loppujen lopuksi vain sinun itsesi ratkaistavissa?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

No näin sanottuna sanoisit OTA MOLEMMAT (saat maun ja keveyden :) ) Sinänsä lissut on tyylikäs armeija ja saurukset on kovan näkösii armeija ei karkkaa ja se iskee kovaa. Mutta taas Wood elffeillä on ihan helvetin (anteeksi pikkuväki jos tämä turmeelee viattomuutenne)hienot figut . Kato toi topicci. Alota vaikka liskoilla ja (niitä on jo kaupoissa) mutta.. No 2*2000 pts armeijat tulee maksaa monia satoja euroja että kärsivällisyyttä kerää tasapuolisesti tai syrji toista ;)
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Luulen, että Wood Elffeistä tulee yhtä yli-juustoisa armeija kuin mitä ogreista tuli sokeita, joten ota ne. Ainakin armeija ja figut ovat uusimmat ilmestyneet, joten saat luultavasti figut kaupaksi jos satut kyllästymään niihin, olettaen tietenkin ettet sotke niihin mitään tikkurilaa.
zqmfgb
augenblick

"Gobirin"]No näin sanottuna sanoisit OTA MOLEMMAT (saat maun ja keveyden :) ) Sinänsä lissut on tyylikäs armeija ja saurukset on kovan näkösii armeija ei karkkaa ja se iskee kovaa. Mutta taas Wood elffeillä on ihan helvetin (anteeksi pikkuväki jos tämä turmeelee viattomuutenne)hienot figut . Kato toi topicci. Alota vaikka liskoilla ja (niitä on jo kaupoissa) mutta.. No 2*2000 pts armeijat tulee maksaa monia satoja euroja että kärsivällisyyttä kerää tasapuolisesti tai syrji toista ;)

Ei se maksaminen haittaa. Mä saan suurin piirtein 2 viikosa 200 e.
MaReman

Viesti Kirjoittaja MaReman »

Hemmoteltu kakara :D Mä saan kuukaudes 30e.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Ja minä 10e työskentelyä vastaan, mutta käsittääkseni täällä ei puhuta meidän ansioistamme, vaan neuvoista armeijan valinnassa. Jos tulosi kuitenkin ovat tuota luokkaa, niin hanki kummatkin Army bookit, tutkaile niitä ja ala ENSIN hankkia sitä, josta pidät enemmän. Jos et pidä kummastakaa, niin jhanki jokin toinen armeija.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Jos vaan mitenkään jaksat, niin odota pari kuukautta kunnes welffien uusi kirja tullee. Sitten voit verrata sitä liskoihin ja päättää kumman haluat.
To be Ulverized...
augenblick

MaReman kirjoitti:Hemmoteltu kakara :D Mä saan kuukaudes 30e.
Mä teen töitä sen etteen enkä tee kovin vähän.
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Mitenkäs raakaa työtä teet? En muista itse 11 vuotiaana(anteeksi sähköpostiosoitteesta -93 lunttaus) edes saaneeni töitä. Ehkä jotain parin euron puunhakkuujuttuja.

Älä ihmeessä meilta kysy, ollaan nimittäin se, jolta viimeiseksi pitäisi kysyä. Jos rahaa kerran on, niin hommaa nyt ensin vaikka Liskoja(Welffejä odotellessa), sitten kunhan hipit tulevat, osta niitäkin armeijallinen.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”