Kill-teamista kysymys
-
Badruk ´eadsplitta
Kill-teamista kysymys
Eli GW:n sivuilla oli taannoin ladattavissa ko. säännöt itse kuitenkin olen ladannut vaiun ekan osan ja nyt hatmittaa, kun ne on poistettu. Säännöt olivat ilmeisesti chapter approvedista eli haluaisin tietää paljonko minulta puuttuu asiaa säännöistä. Säännöt jotka minulla on loppuvat sivulle 56?
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
-
Badruk ´eadsplitta
En tarkoita Space hulk kill-teamia vaan nuo sääntökirjan säännöt olivat GW:n sivuilla mutta he ottivat ne pois kun säännöt tulivat uuteen sääntökirjaanLargo kirjoitti:Kill-teameillehan on säännöt isossa sääntökirjassa.
Ellet sitten tarkoittanut Deathwatch Kill Teamiä?
En usko. Kaikkialla näkyy viittauksia Tapporyhmän sääntöihin, mutten muista moisia kummassakaan peedeeäffässä olleen. Toisessa oli vain erilaiset, pisteillä ostettavat Tapporyhmät, pomohörhöt ja kaikenlaista pikkunäppärää palkinnoiksi pelien voitoista. (Ja pahikset saivat vermeitä myöskin.)
Hauskin taisi olla "punapaita", joka sälytti ryhmän niskaan epätoivotun keltanokan, ja "jakoavain hyötykäyttöön", joka muistaakseni vähensi hörhöryhmän valppautta.
Ja tottakai pahiksilla "tuomioväin kone", jolla saattaa lopettaa pelin vähän pomohörhön kuoleman jälkeen.
Hauskin taisi olla "punapaita", joka sälytti ryhmän niskaan epätoivotun keltanokan, ja "jakoavain hyötykäyttöön", joka muistaakseni vähensi hörhöryhmän valppautta.
Ja tottakai pahiksilla "tuomioväin kone", jolla saattaa lopettaa pelin vähän pomohörhön kuoleman jälkeen.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Badruk ´eadsplitta
Voi olla väsymystä, mutta en käsittänyt viestistäsi yhtään mitään voisitko selventää mihin viestiin viittaat tuolla viestilläsiAttila kirjoitti:En usko. Kaikkialla näkyy viittauksia Tapporyhmän sääntöihin, mutten muista moisia kummassakaan peedeeäffässä olleen. Toisessa oli vain erilaiset, pisteillä ostettavat Tapporyhmät, pomohörhöt ja kaikenlaista pikkunäppärää palkinnoiksi pelien voitoista. (Ja pahikset saivat vermeitä myöskin.)
Elikkäs en usko, että tasan tarkkaan nuo Chapter Approvedissa olleet säännöt päätyivät sääntökirjaan. Sen verran olen huomannut eroavaisuuksia uusien Tapporyhmä-viittausten ja vanhojen sääntöjen kanssa.
Sitten selittelin kaikenlaista mitä toisessa osassa oli.
Auttoiko?
Sitten selittelin kaikenlaista mitä toisessa osassa oli.
Auttoiko?
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Badruk ´eadsplitta
Minulla on se pienempi sääntökirja mistä nuo puuttuvatLargo kirjoitti:Ai sinulla ei OLE sääntökirjaa! Oompa älykäs.Badruk ´eadsplitta kirjoitti:En tarkoita Space hulk kill-teamia vaan nuo sääntökirjan säännöt olivat GW:n sivuilla mutta he ottivat ne pois kun säännöt tulivat uuteen sääntökirjaan
Eipä huolia, anna e-postiosoitteesi niin lähetän sen kakkososan.
- figunarkki
:O se pikku vihkonen on noobeille. Jos kutsut itseäsi figuiliaksi sinä omistat sen ison tai isomman kirjan.Badruk ´eadsplitta kirjoitti:Minulla on se pienempi sääntökirja mistä nuo puuttuvatLargo kirjoitti:Ai sinulla ei OLE sääntökirjaa! Oompa älykäs.Badruk ´eadsplitta kirjoitti:En tarkoita Space hulk kill-teamia vaan nuo sääntökirjan säännöt olivat GW:n sivuilla mutta he ottivat ne pois kun säännöt tulivat uuteen sääntökirjaan
-
Badruk ´eadsplitta
Iso kirja on hölmöille, ketä muka fluffi kiinnostaa ellei jotain hölmöjä ja extra jutut saa netistä ilmaiseksifigunarkki kirjoitti::O se pikku vihkonen on noobeille. Jos kutsut itseäsi figuiliaksi sinä omistat sen ison tai isomman kirjan.Badruk ´eadsplitta kirjoitti:Minulla on se pienempi sääntökirja mistä nuo puuttuvatLargo kirjoitti:Ai sinulla ei OLE sääntökirjaa! Oompa älykäs.Badruk ´eadsplitta kirjoitti:En tarkoita Space hulk kill-teamia vaan nuo sääntökirjan säännöt olivat GW:n sivuilla mutta he ottivat ne pois kun säännöt tulivat uuteen sääntökirjaan
- puolisukeltaja
noobit ostavat kirjan 50 eurolla, kun samalla hinnalla saa kirjan joka kattaa säännöt ja hienoa maastoa + pikkusälää kaupan päälle.figunarkki kirjoitti::O se pikku vihkonen on noobeille. Jos kutsut itseäsi figuiliaksi sinä omistat sen ison tai isomman kirjan.Badruk ´eadsplitta kirjoitti:Minulla on se pienempi sääntökirja mistä nuo puuttuvatLargo kirjoitti:Ai sinulla ei OLE sääntökirjaa! Oompa älykäs.Badruk ´eadsplitta kirjoitti:En tarkoita Space hulk kill-teamia vaan nuo sääntökirjan säännöt olivat GW:n sivuilla mutta he ottivat ne pois kun säännöt tulivat uuteen sääntökirjaan