Cadianien maalaamisesta
-
Space Marine
Cadianien maalaamisesta
Juu
Et onko pakko maalata cadianit sillä väri teemalla mikä on siin paketissa.Mä oon maalannu ne semmoseen aavikko teemaan joten voiko niitä vielä sanoo cadianeiks ja käyttää niitten sääntöjä
(ota nyt tostakin selvää)
Et onko pakko maalata cadianit sillä väri teemalla mikä on siin paketissa.Mä oon maalannu ne semmoseen aavikko teemaan joten voiko niitä vielä sanoo cadianeiks ja käyttää niitten sääntöjä
(ota nyt tostakin selvää)
``Carpe diem´´
- puolisukeltaja
Voit maalata niiden "haarniskat" vaikka violeteiksi, kangasosat vihreiksi, ihon vaaleanpunaiseksi, kypärät keltaiseksi ja koristella kaiken vielä kukilla jos haluat, mutta kyllä ne silti Cadianeja ovat ja niiden sääntöjä käyttävät.
Pointti siis on, että voit maalata minkä tahansa minkä tahansa väriseksi, mutta se käyttää silti samoja sääntöjä kuin ennenkin.
Pointti siis on, että voit maalata minkä tahansa minkä tahansa väriseksi, mutta se käyttää silti samoja sääntöjä kuin ennenkin.
- Warcrafter
Oman väriteeman lisäksi mikään ei sido sinua käyttämään Cadian figuja nimenomaan Cadialaisina.
Imperiumi koostuu miljoonista planeetoista, joista useimmalla on oma Imperial Guard armeijansa ja Cadia on vain yksi näistä.
Cadian figut kuvaavat perinteistä Kaartisotilasta varustetasoltaan ja niitä voit hyvin käyttää kuvaamaan itse kehittämäsi planeetan joukkoja.
Imperiumi koostuu miljoonista planeetoista, joista useimmalla on oma Imperial Guard armeijansa ja Cadia on vain yksi näistä.
Cadian figut kuvaavat perinteistä Kaartisotilasta varustetasoltaan ja niitä voit hyvin käyttää kuvaamaan itse kehittämäsi planeetan joukkoja.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
- figunarkki