"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vaihtoehtofiguja fabaan

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Vaihtoehtofiguja fabaan

Viesti Kirjoittaja Silveri »

http://www.e-minis.net/index.php?cPath=91

Gamezonen figuja - kannattaa erityisesti tutustua noihin dark elffeihin, mutta ei nuo high elffitkään huonoja todellakaan ole.

Mikäli haluatte varianssia armeijoihinne, niin tuolta löytyy (sivut espanjaksi, mutta kyllä se selaus varmaan siitä huolimatta sujuu).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Paljosti kiitoksia, tuolta voisi jopa ostaa jotain delffiarmeijaani joka kattaa JO kaksi maalattua figua. :)

-Mae
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Rofl, nuo ovat kyllä niin kopioita GW:stä kuin olla ja voi. :) Onneksi ovat paranneltuja kopioita edes. ;)
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Kyllä on tosiaan siistejä vaihtoehtofiguja Delffeille. Varsinkin ratsastavat figut on kyllä siistejä. Ei muuta kun kimppatilaus pystyyn ;).
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Hesan fantusta muuten löytyy lohikäärmeitä n. 20€ kpl. Tosin ovat metallia, mutta tämä ei nyt niin hirveästi haittaa.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Kriegsminister

Viesti Kirjoittaja Kriegsminister »

Kylmisten kopiot ovat kyllä jotain mihin GW ei tule ikinä pystymään. Varsinkin tuo kolmas. Aijaijai...

Myös kumpienkin haltsujen bsb on imo upea.

Noita lähtee tilaukseen heti kun saan kipinän kursia armybuukki kokoon.
Himmel, sukeltakaa!
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Minä katselin kuolaten noita Caoksen (sic) panssaroituja hevosia. Mieli tekisi tilata, mutta reilu 6 euroa per kauramoottori + postit pitää tilauspaketin ainakin vielä Iberian niemimaalla.

Missä, oi missä viipyvät ne GW:n kauan lupaamat uudet kaaoskaakit? Nykyiset "Empireritarien hevoset kallokypärällä" eivät oikein vakuuta...
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Kaskelo

Viesti Kirjoittaja Kaskelo »

http://www.e-minis.net/product_info.php ... ts_id=1704
Laittakaa kuva isommaksi ja katsokaa keskimmäistä :)
Ryyppää joten varmaan on mestariampuja ;)
Me Likes
Huoooooh.. Sotu tämä ihana elämän pilaus paikka.. Pitää sitä taas alottaa täällä käyminen.
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Juge kirjoitti: Ryyppää joten varmaan on mestariampuja ;)
Se kaataa pyssyynsä ruutia sarvesta, ei ryyppää. Siltä se ainakin minusta näyttää. ;).
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

TietoPredator kirjoitti:Missä, oi missä viipyvät ne GW:n kauan lupaamat uudet kaaoskaakit? Nykyiset "Empireritarien hevoset kallokypärällä" eivät oikein vakuuta...
Ihan pakko saada virallista GW-guttaperkkaa kymmenen egee per polle liki puolta halvemman spaniardimetallin sijasta?
it is apparent the intent has been revealed
Dimensus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dimensus »

Katoitteko noita imperian figuja, juma että oli hienoja nuo pistolieerit. Nyt sitten selvisi mistä ne hommaan jos niitä hommaan.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.

"paikkakunta: Kempele"

-Omenapoika
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Guzlob kirjoitti:Ihan pakko saada virallista GW-guttaperkkaa kymmenen egee per polle liki puolta halvemman spaniardimetallin sijasta?
No ei välttämättä. Tietäisi vain että mistä Pirusta noita oikein tilaa. Ilmeisesti kukaan ei ainakaan Suomessa myy, englantilaisista kaupoista en pikahaulla löytänyt ja espanjan taitonikin rajoittuu "hola, mujeres" huutoihin. Näin jossain vaiheessa kuvia GW:n uusien kaaosratsujen suunnitelmista ja vaikuttivat todella hyviltä. Tosin jos ne ovat metallia ja/tai muuten maksavat yli kympin kappale niin jäävät sitten nekin hyllylle.

Mulla olisi tarvetta parin tusinan verran kaaosmaisille kaakeille, eikä kaikkien tekeminen itse Vihreällä Töhnällä houkuta ainakaan vielä. Panssaroidut fantasiahevoset tuntuvat olevan muutenkin melkoisen peittävän kiven alla.

Yritin Confrontationinkin puolelta etsiskellä, mutta ainoat löytämäni panssaroidut hevoset (Alahan) olivat mielestäni lähinnä korneja.Scavengers of Acheron olisivat ihan ok kamaa Nurglelle, mutta haussa olisi ratsuja Khornelle. Dirzin Tiikereissä on jo oikeaa ideaa, tosin soveltuvuus ratsuksi vaatii jonkun verran konvertointia ja ei noita ainakaan halpisvaihtoehdoiksi voi sanoa.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Äh, taas kaduttaa että on joskus ostanut GW:n figuja.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”