Vaihtoehtofiguja fabaan
Vaihtoehtofiguja fabaan
http://www.e-minis.net/index.php?cPath=91
Gamezonen figuja - kannattaa erityisesti tutustua noihin dark elffeihin, mutta ei nuo high elffitkään huonoja todellakaan ole.
Mikäli haluatte varianssia armeijoihinne, niin tuolta löytyy (sivut espanjaksi, mutta kyllä se selaus varmaan siitä huolimatta sujuu).
Gamezonen figuja - kannattaa erityisesti tutustua noihin dark elffeihin, mutta ei nuo high elffitkään huonoja todellakaan ole.
Mikäli haluatte varianssia armeijoihinne, niin tuolta löytyy (sivut espanjaksi, mutta kyllä se selaus varmaan siitä huolimatta sujuu).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
Ihmiskilpi
- Kriegsminister
- TietoPredator
Minä katselin kuolaten noita Caoksen (sic) panssaroituja hevosia. Mieli tekisi tilata, mutta reilu 6 euroa per kauramoottori + postit pitää tilauspaketin ainakin vielä Iberian niemimaalla.
Missä, oi missä viipyvät ne GW:n kauan lupaamat uudet kaaoskaakit? Nykyiset "Empireritarien hevoset kallokypärällä" eivät oikein vakuuta...
Missä, oi missä viipyvät ne GW:n kauan lupaamat uudet kaaoskaakit? Nykyiset "Empireritarien hevoset kallokypärällä" eivät oikein vakuuta...
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
http://www.e-minis.net/product_info.php ... ts_id=1704
Laittakaa kuva isommaksi ja katsokaa keskimmäistä
Ryyppää joten varmaan on mestariampuja
Me Likes
Laittakaa kuva isommaksi ja katsokaa keskimmäistä
Ryyppää joten varmaan on mestariampuja
Me Likes
Huoooooh.. Sotu tämä ihana elämän pilaus paikka.. Pitää sitä taas alottaa täällä käyminen.
-
Ihmiskilpi
Ihan pakko saada virallista GW-guttaperkkaa kymmenen egee per polle liki puolta halvemman spaniardimetallin sijasta?TietoPredator kirjoitti:Missä, oi missä viipyvät ne GW:n kauan lupaamat uudet kaaoskaakit? Nykyiset "Empireritarien hevoset kallokypärällä" eivät oikein vakuuta...
it is apparent the intent has been revealed
- TietoPredator
No ei välttämättä. Tietäisi vain että mistä Pirusta noita oikein tilaa. Ilmeisesti kukaan ei ainakaan Suomessa myy, englantilaisista kaupoista en pikahaulla löytänyt ja espanjan taitonikin rajoittuu "hola, mujeres" huutoihin. Näin jossain vaiheessa kuvia GW:n uusien kaaosratsujen suunnitelmista ja vaikuttivat todella hyviltä. Tosin jos ne ovat metallia ja/tai muuten maksavat yli kympin kappale niin jäävät sitten nekin hyllylle.Guzlob kirjoitti:Ihan pakko saada virallista GW-guttaperkkaa kymmenen egee per polle liki puolta halvemman spaniardimetallin sijasta?
Mulla olisi tarvetta parin tusinan verran kaaosmaisille kaakeille, eikä kaikkien tekeminen itse Vihreällä Töhnällä houkuta ainakaan vielä. Panssaroidut fantasiahevoset tuntuvat olevan muutenkin melkoisen peittävän kiven alla.
Yritin Confrontationinkin puolelta etsiskellä, mutta ainoat löytämäni panssaroidut hevoset (Alahan) olivat mielestäni lähinnä korneja.Scavengers of Acheron olisivat ihan ok kamaa Nurglelle, mutta haussa olisi ratsuja Khornelle. Dirzin Tiikereissä on jo oikeaa ideaa, tosin soveltuvuus ratsuksi vaatii jonkun verran konvertointia ja ei noita ainakaan halpisvaihtoehdoiksi voi sanoa.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
-
Viljanderi