"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

egen ja triggerin vasta tulleet (mut ei valmiit)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
trigger

egen ja triggerin vasta tulleet (mut ei valmiit)

Viesti Kirjoittaja trigger »

elikkä täs http://tinypic.com/6tguw9.jpg kommentoikaa
tälläseen huomiseen peliin...http://tinypic.com/6tgxs1.jpg tulossa huomena tullee peli näist
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

inkit ja lining pelastaisivat aika tavalla, varsinkin noissa shelmeissä. Flat colorista on tietysti ihan hyvä lähteä, mutta ainahan ne hailaitit ja varjostukset olisi mukavia.

inkeistä ja ääriviivoituksesta kuitenkin lähtisin liikkeelle, lisäisi kontrastia ja figun eri osien erottuvuutta mukavasti.

Kultaiset peitset ei ole välttämättä ihan paras idea, kulta kun melko pehmeä metalli. kokoontaittuva peitsi ei ole rynnäköinnissä ihan paras juttu. Tietysti jos katsoo vain värejä niin eihän silllä sitten ole väliä.

GS:ia heposten kaulaan ensi kerralla, samoin valusaumoja vois vähän rapsutella, varsinkin tasaisista pinnoista.
Set fire to the family tree.
trigger

Viesti Kirjoittaja trigger »

no entäs niiten takana olevat
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Sanotaanko vaikka että ihan asialliset parrat. Mitäpä slayereistä muuta yleensä sitten näkyykään.

Baset on pikkuisen suttuisen oloiset, tuo camokuvio ei oikein vakuuta. Parempi pysytellä neutraaleissa, yksinkertaisissa teemoissa.

Tämä on sitten vain minun mielipide.
_ege_

jaa

Viesti Kirjoittaja _ege_ »

ja hei mä oon vasta alottelija!!!
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Entäs sitten?

Yleensä tänne laitetaan kuvia siinä toivossa että saadaan rakentavaa, järkevää palautetta. Omasta mielestäni sitä annoin, samoin kuin vinkkejä maalauksessasi kehittymiseen.

Jos kaipaat pelkkiä kehuja niin mainitse siitä postissasi, niin en erehdy kommentoimaan. Kuten ei todennäköisesti juuri kukaan muukaan täällä.

Sitä paitsi, en ole mielestäni väittänyt figujasi erityisen huonoiksi. Kannattaa hankkia hiukan isompi itsetunto jos meinaa täällä postailla, minä kun olen kommenteissani vielä sieltä hellimmästä päästä.
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Jaa'a, mitähän tässä sanoisi. Noh, maalatkaa vain ahkerasti niin kehitety maalareina iän ja harjoituksen myötä. Tervetuloa hienon(ko?) harrastuksen pariin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”