Chaosin aloittaminen
-
MahtiMikko
Chaosin aloittaminen
Nyt alkoi WH halut palailemaan vuosien jälkeen. En ole 40k maailmaan perehtynyt, joskus muinoin maalaillut fabaa ja eräs ystäväni on nyt ylipuhunut minut aloittamaan uusiksi kyseisen harrastuksen. Ikinä en ole pelaillut, ja ensimmäistä kunnon armeijaa olen kasaamassa.
Nyt olen siis alustavasti päättänyt kuuluvani kaamoksen kannattajiin, ja nyt heitän pallon teille. Mitä alkuun maalien, pensseleitten ja codexin lisäksi? Olen ajatellut chaosien battleforce settiä, mitä mieltä itse olette kyseisestä lootasta?
Mitä muuta pikkukivaa tuon setin lisäks? Kiitän ja kumarran näin etukäteen.
-Mikko
Nyt olen siis alustavasti päättänyt kuuluvani kaamoksen kannattajiin, ja nyt heitän pallon teille. Mitä alkuun maalien, pensseleitten ja codexin lisäksi? Olen ajatellut chaosien battleforce settiä, mitä mieltä itse olette kyseisestä lootasta?
Mitä muuta pikkukivaa tuon setin lisäks? Kiitän ja kumarran näin etukäteen.
-Mikko
- Warcrafter
Kannattaisi varmaan myös päättää millä kaaoksen armeijoista pelaat.
http://www.sotavasara.net/articles.php? ... acemarines
Tuolta löydät kaamosarmijoista infoa.
http://www.sotavasara.net/articles.php? ... acemarines
Tuolta löydät kaamosarmijoista infoa.
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Minusta tuo ei nyt sovi tähän, koska armeijahan on jo valittu.east kirjoitti:Saanen esitellä: Armeijanvalintaopas
Mahtimikko, katsele sieltä codexista joku hieno legioona tai keksi oma ja maalaat mariinisi sen väreillä. Listan teko apua löydät varmasti myös Sotavasarasta. Jos ei muuten niin kiltit modulaattori-sedät varmasti auttavat.
Woops.. Olinpas hajamielinen.JPU kirjoitti:Minusta tuo ei nyt sovi tähän, koska armeijahan on jo valittu.east kirjoitti:Saanen esitellä: Armeijanvalintaopas
Taisin luulla, että kysymys oli "Kannattaako aloittaa chaoksella?" tjs. Pahoittelunu.
Suosittelisin tekemään armeijalistan ennen ostoslistaa. Kaaoksella on niin paljon erilaisia, joskus toisensa poissulkevia vaihtoehtoja, että saatat hyvinkin päätyä kahden armeijan ei-niin-kovin-onnelliseksi omistajaksi, jos kaupasta aloitat.
Esimerkiksi Battleforcessa olevia Berserekereitä voi käyttää vain kaksi Codexin yhdeksästä legioonasta.
Esimerkiksi Battleforcessa olevia Berserekereitä voi käyttää vain kaksi Codexin yhdeksästä legioonasta.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Toisaalta suurimmalle osalla berzerkereiden osista voi kyllä keksiä jotakin muuta käyttöä kun väsää esim. choseneita tai muuta yksikköä joka kaipaa vähän persoonallisempaa ilmettä, eli ei battleforce mikään suoranaisen typerä ostos ole muidenkaan legioonien pelaajille.Attila kirjoitti:Esimerkiksi Battleforcessa olevia Berserekereitä voi käyttää vain kaksi Codexin yhdeksästä legioonasta.
-
MahtiMikko
- The Captain
- Valvoja
Eivätpä World eaterit voi oikein käyttää niitä perus-kaaosmarineitakaan, koko armeijalla kun on oltava Khornen merkki. Tietysti voit maalata ne punaisiksi ja käyttää Berzerker-boksin varaosia niiden koristelemiseen ja konvertointiin.MahtiMikko kirjoitti:Juu eli siis, parin päivän miettimisen jälkeen olen päätynyt world eaterseihin. World Eatersit eivät voi käyttää raptoreita eivätkä havoceja, käsittääkseni näitä ei myöskään tule battleforcen mukana.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Toinen (ja ehkä kolmaskin) boksi Pers-erkkejä, jos tosiaan aiot Maailmansyöjillä pelata. Ja nämä tulevat sitten kahdeksan ryhmiin, muista!
Rhino lienee aika kova sana.
Predikan (tai Defin, mutta se on kallis) sanovat olevan hyödyllinen lisä armeijaan, jossa kaikki jalkamiehet tuppaavat ryntäämään eteenpäin. Ajonuvona se ei hihhuloi.
Demoniprinssi (siis se julmetun iso häiskä Staturella) on yllättävän kustannustehokas ja hyödyllinen, vaikka miten minä sitä inhoaisin. Aika mättäjä, varsinkin Khornen kamoilla. Tosin voit olla myös omaperäinen ja jättää sen kauppaan, jolloin vaihtoehtoina ovat Juggeri, prätkä tai ihan jalkamies. HQ varsinkin kannattaa suunnitella paperilla ennen kauppaan ryntäämistä, GWllä on paha tapa laittaa mitä typerimpiä varusteita pomomineilleen. (Siis kuka ihme käyttää Lordillaan yhdistelmämeltaa ja nyrkkiä, kysyn vaan? Mikä siinä entisessä oli vikana?)
Tai sitten voit napata Verenjanoajan.
Verikirjaimet ovat aika näppäriä lähiksessä joten kahdeksikko (tai pari) niitäkin.
Rhino lienee aika kova sana.
Predikan (tai Defin, mutta se on kallis) sanovat olevan hyödyllinen lisä armeijaan, jossa kaikki jalkamiehet tuppaavat ryntäämään eteenpäin. Ajonuvona se ei hihhuloi.
Demoniprinssi (siis se julmetun iso häiskä Staturella) on yllättävän kustannustehokas ja hyödyllinen, vaikka miten minä sitä inhoaisin. Aika mättäjä, varsinkin Khornen kamoilla. Tosin voit olla myös omaperäinen ja jättää sen kauppaan, jolloin vaihtoehtoina ovat Juggeri, prätkä tai ihan jalkamies. HQ varsinkin kannattaa suunnitella paperilla ennen kauppaan ryntäämistä, GWllä on paha tapa laittaa mitä typerimpiä varusteita pomomineilleen. (Siis kuka ihme käyttää Lordillaan yhdistelmämeltaa ja nyrkkiä, kysyn vaan? Mikä siinä entisessä oli vikana?)
Tai sitten voit napata Verenjanoajan.
Verikirjaimet ovat aika näppäriä lähiksessä joten kahdeksikko (tai pari) niitäkin.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.