Eldrad Ulthran kuollut?
Eldrad Ulthran kuollut?
Kuulin jossakin täällä Sotussa että Eldrad Ulthran olisi kuollut, mutta en ole varma asiasta.
Voisiko joku viisas kertoa minulle onko hän elossa? Suurena Eldarien ystävänä hänen delaamisensa olisi tosi ikävä juttu minulle...
Voisiko joku viisas kertoa minulle onko hän elossa? Suurena Eldarien ystävänä hänen delaamisensa olisi tosi ikävä juttu minulle...
"Despair is an illusion of mind, Pain is an illusion of the senses."
Siinä meni sitten galaksin kovin psyykkeri eikä turha äijä muutenkaan...
kiitos surusanoman toimittamisesta
EDIT: olisi varmaan pitäny sanoa galaksin kovin farseer, toisaalta lasketaanhan farseeritkin psyykkereiksi...
kiitos surusanoman toimittamisesta
EDIT: olisi varmaan pitäny sanoa galaksin kovin farseer, toisaalta lasketaanhan farseeritkin psyykkereiksi...
Viimeksi muokannut Nightlord, Ti 12.07.2005 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Psst, Keisari taitaa olla ihan pikkiriikkisen kovempi. Älkääkä väittäkö ettei Keisari ole elossa, kerettiläiset!Nightlord kirjoitti:Siinä meni sitten galaksin kovin psyykkeri
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
- Yrittäisit Edes
Väitän, että on kuollut, (no joo, osa soluista on vielä hengissä, sen voin myöntää...)mutta mitä Eldradiin tulee niin olihan hän keisaria, parempi mitä tulee "ennalta näkemiseen" ja mikäli luin EoT loppu härpäkät oikein niin talismaani imaisi Eldradin sielun joten kai ruumis jäi sinne????Hukka kirjoitti:Psst, Keisari taitaa olla ihan pikkiriikkisen kovempi. Älkääkä väittäkö ettei Keisari ole elossa, kerettiläiset!Nightlord kirjoitti:Siinä meni sitten galaksin kovin psyykkeri
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
- ankara halla
- Valvoja
Ruumis on kieltämättä huonossa hapessa, mutta mieli on aktiivisempi ja enemmän hereillä kuin koskaan (okei, aika pirstaloitunut tosin ja iso osa psyykettä matkaa nukkuen warpissa), mutta ei kaveri missään nimessä mikään vihannes ole.Yrittäisit Edes kirjoitti:Väitän, että on kuollut, (no joo, osa soluista on vielä hengissä, sen voin myöntää...)mutta mitä Eldradiin tulee niin olihan hän keisaria, parempi mitä tulee "ennalta näkemiseen" ja mikäli luin EoT loppu härpäkät oikein niin talismaani imaisi Eldradin sielun joten kai ruumis jäi sinne????Hukka kirjoitti:Psst, Keisari taitaa olla ihan pikkiriikkisen kovempi. Älkääkä väittäkö ettei Keisari ole elossa, kerettiläiset!Nightlord kirjoitti:Siinä meni sitten galaksin kovin psyykkeri
Ja Keisarin sokaisi tulevalle vain rakkaus ja luottamus omaan uskotuimpaan poikaansa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
99,9 % kuollutta dudea ei lasketa. Täysissä voimissaan saattoi olla kovakin jätkä mutta siitä on kauan, ja nykyään se on raato vaikka te säälittävät mon-keighit väittäisitte mitä.
Pitää vaan astronomiconia päällä, ja siihenkin sen voimat riittää hädintuskin. ja btw, se viimeinenkin elonkipinä sen ruumiissa pysyy vaan niiden onnettomien psyykkereiden uhrauksen takia (eikä sekään keino toimi enään kauan, sillä sen voima heikkenee päivittäin. Mitenkäs suu pannaan sitten kun se loppuu kokonaan ja astronomicon sammuu?)
Ja se star-child homma on Inkvisiittorien propagandaa takuulla. eivät vaan uskalla myöntää totuutta.
Pitää vaan astronomiconia päällä, ja siihenkin sen voimat riittää hädintuskin. ja btw, se viimeinenkin elonkipinä sen ruumiissa pysyy vaan niiden onnettomien psyykkereiden uhrauksen takia (eikä sekään keino toimi enään kauan, sillä sen voima heikkenee päivittäin. Mitenkäs suu pannaan sitten kun se loppuu kokonaan ja astronomicon sammuu?)
Ja se star-child homma on Inkvisiittorien propagandaa takuulla. eivät vaan uskalla myöntää totuutta.
"Mitenkäs suu pannaan kun Aurinko sammuu?" on suunnilleen yhtä hyödyllinen kysymys.Nightlord kirjoitti:Pitää vaan astronomiconia päällä, ja siihenkin sen voimat riittää hädintuskin. ja btw, se viimeinenkin elonkipinä sen ruumiissa pysyy vaan niiden onnettomien psyykkereiden uhrauksen takia (eikä sekään keino toimi enään kauan, sillä sen voima heikkenee päivittäin. Mitenkäs suu pannaan sitten kun se loppuu kokonaan ja astronomicon sammuu?)
Ja se Astronomican on tavallaan majakka, ja Keisari sen linssi. Ne psyykkerit taitavat sitten olla polttopuut. Keisarin elämisellä/kuolemisella/zombiudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, palaako se vai ei.
Entäs jos se "Keisari on hengissä ainoastaan Kultaisen Valtaistuimen ansiosta" onkin vain anti-Imperialistista propagandaa?Nightlord kirjoitti:Ja se star-child homma on Inkvisiittorien propagandaa takuulla. eivät vaan uskalla myöntää totuutta.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- Rectunator
Astronomican on se majakkaverkko ja keisari on sen suurin ja kirkkain majakka. Jokaisella planeetalla on oma majakkansa. Eivät alukset koskaan yhden tähden tai majakan mukaan ole suunnistaneet vaan niitä on aina ollut monta.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
Re: Eldrad Ulthran kuollut?
Sinun pitäisi iloita hänen puolestaan, sillä liian moni sankari vain unohtuu edikoiden vaihtuessa. Eldradin aika tuli täyteen ja hän lähti seuraavaan maailmaan tyylillä. Hänet tullaan muistamaan taatusti pitempään kuin kaikenmaailman kuolemattomat ja voittamattomat Archaonit.Nightlord kirjoitti: Suurena Eldarien ystävänä hänen delaamisensa olisi tosi ikävä juttu minulle...
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Re: Eldrad Ulthran kuollut?
Kenestäs me puhuttiin?Tanan kirjoitti: Hänet tullaan muistamaan taatusti pitempään kuin kaikenmaailman kuolemattomat...
Hyvä pointti, Tanan. Ei tullut ajateltua tuota.
Älkää sitten vaan kukaan luulko minusta mitään typerää tämän keskustelun pohjalta. Sattuu vaan nakertamaan se että juuri kun saan monisivuisen fluffistoorin (johon Eldrad kuuluu erittäin läheisesti) omalle farseerilleni tehtyä, saankin tietää että se hemmo delas jossain kampanjassa joskus sillon kun itselläni ei ollut 40K:sta vielä mitään tietoa.
Että silleen. Koko fluffi meni uusiksi.
Älkää sitten vaan kukaan luulko minusta mitään typerää tämän keskustelun pohjalta. Sattuu vaan nakertamaan se että juuri kun saan monisivuisen fluffistoorin (johon Eldrad kuuluu erittäin läheisesti) omalle farseerilleni tehtyä, saankin tietää että se hemmo delas jossain kampanjassa joskus sillon kun itselläni ei ollut 40K:sta vielä mitään tietoa.
Että silleen. Koko fluffi meni uusiksi.
Ja ***kat meni. 40k on pysähtynyt vuoteen 999.M41, siitä on Imperiumillakin historiaa taaksepäin yli kymmenen vuosituhannen verran. Muista, että Eldrad oli paikalla jo varoittelemassa Keisaria, ja että hän oli tuskin ensimmäinen Etänäkijä. (Jos tuo ei ollut kökkö suomennos, niin mikä?)
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Pidä Eldrad ihmeessä mukana tarinassasi. Eldrad on traaginen sankari, jossa tiivistyy likipitäen kaikki mikä on siistiä eldareissa. Mitä se haittaa vaikka hän on kuollut? Eldrad hiippaili ennen kuolemaansa ympäri galaksia ja ehti taatusti seikkailla farseerisi kanssa vaikka muutaman kirjasarjan verran.Nightlord kirjoitti: Sattuu vaan nakertamaan se että juuri kun saan monisivuisen fluffistoorin (johon Eldrad kuuluu erittäin läheisesti) omalle farseerilleni tehtyä, saankin tietää että se hemmo delas jossain kampanjassa joskus sillon kun itselläni ei ollut 40K:sta vielä mitään tietoa.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Asia on minunmuistakseni juuri näin, että kristallisoituminen johtuu voimista. kyseinen teksti ei ole tosin nyt käsissäni, mutta siitä mainittiin EoT:n loppuhuipennuksessa. Päälle kymmenentuhatta vuottahan se eli, varmaan enemmänkin jos oli jo aikanaan keisaria varottelemassa, tuskin siihen kovin nuorta kaukonäkijää olisi valittu.Attila kirjoitti:Oletettavasti saman verran kuin Tolkienin vastaavat, elikkäs väkivaltaiseen kuolemaansa saakka.
Eldradin sanottiin kyllä alkaneen kristallisoitua (tjsp.) ja hidastua, mutta syynä saattavat olla myös hänen psyykkiset voimansa.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.