Knight's of Bretonnia vs Grail knights ( Oli: kumma juttu )
Knight's of Bretonnia vs Grail knights ( Oli: kumma juttu )
mitä eroo on paketilla knights of bretonnia ja grail knights... muuta kun koko ja hinta...
-
Stenvall
Knights of Bretonnia-laatikon figut ovat muovia, Grail Knights-lootan figut metallia. Ensinnä mainitusta saa tehtyä joko Knights of Realmeja tai Knights Errantteja, jotka ovat sekä perusjoukkoja että pakollisia (Realmeja pitää olla vähintään yksi yksikkö armeijassa). Graalin ritarit sen sijaan ovat harvinaisempi eliittiyksikkö, johon ei juurikin tästä syystä kannata investoida ihan heti.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Kriegsminister
Nyt heitit pahan...
Ensinnäkin grailit ovat metallisia (tämän varman tiesitkin?), grailien modellit ovat todella yksityiskohtataisia verrattuna muovisiin realmeihin ja muita itsestään selvyyksiä.
Kuitenkin, olen periaatteessa samaa mieltä: niissä on näennäisesti vähän eroja. Kun näin uudet 6. ed. Bretonnian figut ihmettelin, että onko näillä figuilla muka jotain eroa? Pelkkää tasapaksua massaa.
"Kyllä sillo ku mie olin nuori ja vetree oli kaik nii palijo paremmi. Grailitki erotti viel mosuista ja Bretonniallekkaa et saanu yhen yhtä kivenviskoojaa."
Ensinnäkin grailit ovat metallisia (tämän varman tiesitkin?), grailien modellit ovat todella yksityiskohtataisia verrattuna muovisiin realmeihin ja muita itsestään selvyyksiä.
Kuitenkin, olen periaatteessa samaa mieltä: niissä on näennäisesti vähän eroja. Kun näin uudet 6. ed. Bretonnian figut ihmettelin, että onko näillä figuilla muka jotain eroa? Pelkkää tasapaksua massaa.
"Kyllä sillo ku mie olin nuori ja vetree oli kaik nii palijo paremmi. Grailitki erotti viel mosuista ja Bretonniallekkaa et saanu yhen yhtä kivenviskoojaa."
Himmel, sukeltakaa!