"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusi armeija

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
JYZ
Viesti:

Uusi armeija

Viesti Kirjoittaja JYZ »

Haluaisin konvertata uudenlaisen mutta spacemariineja muistuttavan armeijan ehkä.

Vinkkejä tulemaan.
Ostetaan Gondorin rangereja, Faramir ja Damrod!!!
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Aivan! Ota ehkä greenstuffia ja laita sitä spacemariineihin niin että niistä tulee mieleisiäsi ehkä.

Selvään viestiin selvä vastaus.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Mulla on sculptattuna spacemarinen ja tau stealthsuitin sekotus, ja tarkotus oli valaa niistä marine armeija. Mutta sitten sain puoliilmaiseksi ironwarrioreita ja projetki jäi kesken. Tilaa minulta ja anna mulle syy valaa armeijallinen figuja. Myyn huomattavasti halvemmalla ku muut valmistajat, tasokin on kivunnut muiden sekundavalmistajien tasolle.
Valan figuni pehmeämmästä metallilejeeringistä eli käytännössä konffaaminen on lähes yhtä helppoa kuin muovifigujen kanssa.
Ja valamiani figuja tosiaan on ostettu muutamia kymmeniä kappaleita (huomaa että olen ollut alalla reilu kuukauden).

EDIT: Nyt tuo kuulsotaa siltä niinkuin olisin konffanni GWn figuja. Eli siis ihan itse GreenStuffista sculptattua kamaa, ja ne etäisesti muistuttaa tyyliltään mariinia ja S.suittia
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”