Witch hunters ja IG-liittoutuma
Witch hunters ja IG-liittoutuma
Eli, voisiko joku sanoa/korjata jos olen oikeassa/väärässä näissä asioissa.Ja aiheenahan olisi witch hunters armeija IG liittoutumalla:
1.mä voin ottaa enintään 1 hq:n,2 troopsia,1 elitin ja yhen fast attacki valinnan witch hunters codexista ja loputko pitää olla IG:stä?
2.pitääkös ne pakolliset 1hq ja 2 troopsia olla witch huntereita?
3. mä en kai voi ottaa last changereita liittoutumaan?
4.Ja doctrinesit ei kai päde tuossa liittoutumassa?
5.Space marinet ja IG:t eivät voi olla samaan aikaan armeijassa liittoutuneina, vaan mun pitää ottaa vain jommat kummat witch huntereiden kanssa?
Ja sanokaa jos ette saaneet selvää noista kysymyksistä, ja kiitän jo etukäteen.
1.mä voin ottaa enintään 1 hq:n,2 troopsia,1 elitin ja yhen fast attacki valinnan witch hunters codexista ja loputko pitää olla IG:stä?
2.pitääkös ne pakolliset 1hq ja 2 troopsia olla witch huntereita?
3. mä en kai voi ottaa last changereita liittoutumaan?
4.Ja doctrinesit ei kai päde tuossa liittoutumassa?
5.Space marinet ja IG:t eivät voi olla samaan aikaan armeijassa liittoutuneina, vaan mun pitää ottaa vain jommat kummat witch huntereiden kanssa?
Ja sanokaa jos ette saaneet selvää noista kysymyksistä, ja kiitän jo etukäteen.
-
Stenvall
Re: Witch hunters ja IG-liittoutuma
Ei, tuo olisi silloin, kun käytettäisiin IG:tä WH-liittoumalla. WH-armeija voi ottaa WH-codexista s. 26 löytyviä Space Marines - ja IG-yksiköitä liittolaisiksi.sith kirjoitti:1.mä voin ottaa enintään 1 hq:n,2 troopsia,1 elitin ja yhen fast attacki valinnan witch hunters codexista ja loputko pitää olla IG:stä?
Kyllä.sith kirjoitti:2.pitääkös ne pakolliset 1hq ja 2 troopsia olla witch huntereita?
Et, sivulla 26 on ne, joita voit.sith kirjoitti:3. mä en kai voi ottaa last changereita liittoutumaan?
Eivät (s. 55 IG-codexista).sith kirjoitti:4.Ja doctrinesit ei kai päde tuossa liittoutumassa?
Aivan.sith kirjoitti:5.Space marinet ja IG:t eivät voi olla samaan aikaan armeijassa liittoutuneina, vaan mun pitää ottaa vain jommat kummat witch huntereiden kanssa?
Re: Witch hunters ja IG-liittoutuma
Elikkä siis jos käytän IG:tä WH liittoutumalla, niin päteekös tuo sitten?Stenvall kirjoitti:Ei, tuo olisi silloin, kun käytettäisiin IG:tä WH-liittoumalla. WH-armeija voi ottaa WH-codexista s. 26 löytyviä Space Marines - ja IG-yksiköitä liittolaisiksi.sith kirjoitti:1.mä voin ottaa enintään 1 hq:n,2 troopsia,1 elitin ja yhen fast attacki valinnan witch hunters codexista ja loputko pitää olla IG:stä?
ja vielä kysyisin, että voikos kummankaan codexista ottaa special charaterseja?
Kun otetaan Inkvisaation joukkoja liittolaisiksi, päteeä tuo 0-1 HQ jne.
Jos otetaan liitolaisia Inkvisaatiolle IGn tai Mariineiden puolelta käytetään listaa joka löytää Inkvisaation kirjoista.
Spessuja saa käyttää jos vastustajalle sopii.
Jos otetaan liitolaisia Inkvisaatiolle IGn tai Mariineiden puolelta käytetään listaa joka löytää Inkvisaation kirjoista.
Spessuja saa käyttää jos vastustajalle sopii.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- The Captain
- Valvoja
Jos pelaat IG:llä, saat käyttää doktriineja ja voit ottaa WH-allyja.sith kirjoitti:kiitos!
Nyt alan jo tajutakkin, mutta kysyisin vielä,kelpaako doctrinet kummassakaan vaihtoehossa?
Tällöin pakollisen HQ:n ja kaksi trooppia on oltava IG:tä, ja voit ottaa liittolaisiksi max. 1 HQ, 2 trooppia, 1 elite ja 1 fast attack witch huntereita.
Jos pelaat WH:lla, jolle otat IG:tä liittolaisiksi, et voi käyttää doktriineja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.