"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ambush????

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Thohand

Ambush????

Viesti Kirjoittaja Thohand »

Ambush??? Olen huonolla englannin kielelläni yrittänyt armybookista tätä juttua hiffata, mutta vielä on aika epäselvää...
Täytyykö jokaisella armeijani jäsenellä olla tämä ambush jos sitä aikoo käyttää? Ja mitä siitä seuraa ja niin edespäin...? ( Suom. Mikä tämä ambush ON?)
-Minua piinaavat itsepintaiset väitteet, joiden mukaan haluan sotaa. Olenko minä typerys? Sotaa! Se ei ratkaisisi mitään.
prinssi Tyrion

Re: Ambush????

Viesti Kirjoittaja prinssi Tyrion »

Beastman kirjoitti:( Suom. Mikä tämä ambush ON?)
Väijytys,
pahoittelen muuten en voi auttaa
Illumina

Re: Ambush????

Viesti Kirjoittaja Illumina »

prinssi Tyrion kirjoitti:
Beastman kirjoitti:( Suom. Mikä tämä ambush ON?)
Väijytys,
pahoittelen muuten en voi auttaa
^^ Avuliasta.

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ght=ambush
Lueppa tuolta. Hakua käyttämällä saa paljon mukavaa tietoa.(enpä osaa vielä näitä urli hommeleita, joten pitäisi kai opetella :()
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Pistän tämän lukkoon, koska tuo vanhempi näköjään nostettiin ylös.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Säännöt”