Lisäsin mun Hrud galleriaan WIP osion
Lisäsin mun Hrud galleriaan WIP osion
Elikkä täältä voi katsella mun keskeneräistä armeijaa...
Tän armeijan sit pitäis olla valmiina 5 tammikuuta kaamospoikain turnauksessa... 8O
Tän armeijan sit pitäis olla valmiina 5 tammikuuta kaamospoikain turnauksessa... 8O
Se että sä oot saanu tehtyä noinkin paljon todistaa että sulla on liikaa aikaa. Mun konversio projektit kaatuu siihen kun ei oo aikaa ees alotaaHammer kirjoitti:Päinvastoin! Mulla on ihan liian vähän aikaa näiden tekoon...Iso Susi kirjoitti:Joillain on sitten liikaa aikaa
"Tulispa ensi kierroksella vastaan joku nassikka jonka vois massacroida", conissa kuultua osa IV
Osaamista ja aikaa ei tule sekoittaa keskenäänIso Susi kirjoitti:
Se että sä oot saanu tehtyä noinkin paljon todistaa että sulla on liikaa aikaa. Mun konversio projektit kaatuu siihen kun ei oo aikaa ees alotaa
Jos on osaamista,osaa myös löytää aikaa,ei tosin ikinä tarpeeksi.
Osaajat tekee ku muut ihmettelee,sen on Hammer mulle opettanu vuosien varrella,ja kai muhunki jotain tarttui
☠️
-
TranssiApina
No eihän raha nyt saa olla este jos aikoo tehdä persoonaalisen armeijanTranssiApina kirjoitti:Noi tankit tulee kyl kalliiks? Tau tankki pohjana, predatorin tykkitorni,pienoismalli lentokone,skavenit puikkoihin ja sit viel renkaat maalipurkin korkeista. Heh. Hienoja kyl oli, mut ajattelin vaan et kui sul on rahaa tommoseen 8O
Ja Hammerin bitz boxin tuntien voisi sanoa että se vois väsää aika monta ukkoo pelkästään sieltä löytyvillä osilla.
Noi tankit on kyllä aivan törkeen siistejä, just niin hienoja ku migsula on hehkuttanu. Toi armeija tulee kyl tulee olee siisti ! Tuskinpa maltan odottaa turnaukseen asti...
Niin, ja jaksaa väntää niitä ukkoja valmiiks, tsemppiä...
Viimeksi muokannut Northen, Ma 09.12.2002 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Uuuh! Noi on kauniita noi tankit!! Pitää tulla sitten mulgasemaan niitä sinne Turnaukseen.
petskules kun en ehtinyt ilmoittautua ajoissa sinne... 
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
Loistokamaa. Koita jaksaa vääntää lisää
.
.
Veikkaisin, että ei ole hammer noita osia ole juuri noita figuja varten ostanut, vaan on vain askarrellut lähinnä osista joita on ollut melko helposti ja halvalla saatavissa. Vaikka enpä tiiä, mutta niin meikä olis varmaan tehnyt. Onhan niitä hulluja taiteilijoita nähty ennenkin jotka tekevät vaikka mitä ukkojensa eteenTranssiApina kirjoitti:Noi tankit tulee kyl kalliiks? Tau tankki pohjana, predatorin tykkitorni,pienoismalli lentokone,skavenit puikkoihin ja sit viel renkaat maalipurkin korkeista. Heh. Hienoja kyl oli, mut ajattelin vaan et kui sul on rahaa tommoseen 8O
-
TranssiApina