Uruk hai joukkio
Uruk hai joukkio
Lurtz 60pts (esittää uglukia)
Grishnak kilvellä 50pts
Snaga (Örkki kapu kilvellä) 45pts
18 Urukia hand wepoilla (kirjan ilmestyttyä näillä on kilvet) 180pts
15 Örkkiä keihäillä 90pts
14 Örkkiä jousella 84pts
Figuja 50 kpl
Mahtia 8
Williä 3
Mitäs sanotte? Pitäisikö kirjan tultua laittaa muutamalle urukille piket?
Modedit: Nyt oikeassa paikassa. - Murhe
Grishnak kilvellä 50pts
Snaga (Örkki kapu kilvellä) 45pts
18 Urukia hand wepoilla (kirjan ilmestyttyä näillä on kilvet) 180pts
15 Örkkiä keihäillä 90pts
14 Örkkiä jousella 84pts
Figuja 50 kpl
Mahtia 8
Williä 3
Mitäs sanotte? Pitäisikö kirjan tultua laittaa muutamalle urukille piket?
Modedit: Nyt oikeassa paikassa. - Murhe
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
todella hyvä urukki lista. ei voi muuta sanoa. Mutta eikös snaga ollut se örkki joka hengaili moriassa ja on tunnettu esim.kääpiöiden ja örkkien sodista siellä. (en ole varma, mutta joku tuon niminen se kuitenkin oli)
ja lista on hyvä. siin on massaa ja mahtia. mutta lista olisi aika nanna juurikin Mörssäri heroille. (ehkäpä luotan munchkineihin liikaa) toki onhan niitä ennenkin massalla kaadettu niin että niistä juurikaan olisi ollut hyötyä.
ja lista on hyvä. siin on massaa ja mahtia. mutta lista olisi aika nanna juurikin Mörssäri heroille. (ehkäpä luotan munchkineihin liikaa) toki onhan niitä ennenkin massalla kaadettu niin että niistä juurikaan olisi ollut hyötyä.
C'mon Bottinsbottiins kirjoitti:todella hyvä urukki lista. ei voi muuta sanoa. Mutta eikös snaga ollut se örkki joka hengaili moriassa ja on tunnettu esim.kääpiöiden ja örkkien sodista siellä. (en ole varma, mutta joku tuon niminen se kuitenkin oli)
Lalalaa
Aikas kova lista.Tuota vastaan olisi joskus kiva pelata...Erikoisuutena listassasi on örkki ampujat, joita harvemmin näkee.Mahdin pitäisi ainakin riittää kuten myös herojen.Massastakaan ei ole puutetta...Ainoa mitä jää kaipaamaan on jokin "väripiste" tuohon harmaaseen massaan.Omasta mielestäni tuota voi olla vähän tylsä maalata, mutta se on vain minun mielipiteeni...Ihan kelpo lista kumminkin.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Minulla taas on sellainen muistikuva että se on Cirith Ungolin örkkejä?Valtsu kirjoitti:C'mon Bottinsbottiins kirjoitti:todella hyvä urukki lista. ei voi muuta sanoa. Mutta eikös snaga ollut se örkki joka hengaili moriassa ja on tunnettu esim.kääpiöiden ja örkkien sodista siellä. (en ole varma, mutta joku tuon niminen se kuitenkin oli). Snaga oli urukkien kanssa Amon-Henillä ollut örkki. Taisi jotain hobitteja uhitella. Oli kuitenkin se pieni ja heiveröinen
.
Saattoi olla, pitää varmistaa tänään. Ainakin kaikkitietävä veljeni yhtyi sinun käsitykseesi, taisin itsekin mokataPutte kirjoitti:Minulla taas on sellainen muistikuva että se on Cirith Ungolin örkkejä?Valtsu kirjoitti:C'mon Bottinsbottiins kirjoitti:todella hyvä urukki lista. ei voi muuta sanoa. Mutta eikös snaga ollut se örkki joka hengaili moriassa ja on tunnettu esim.kääpiöiden ja örkkien sodista siellä. (en ole varma, mutta joku tuon niminen se kuitenkin oli). Snaga oli urukkien kanssa Amon-Henillä ollut örkki. Taisi jotain hobitteja uhitella. Oli kuitenkin se pieni ja heiveröinen
.
Lalalaa
Lueppas tämä juttuAgarwaen kirjoitti:Juu, vahvemmat ja isommat örkit (uruk-hai) kutsuivat useinvähäisempiä örkkejä nimellä snaga, mikä tarkoittaa mustalla kielellä orja. Eli siis snaga ei tod ole mikään varsinainen nimi örkille. InfouSMusta kirjoitti:En mee vannomaan, mut eikös snaga tarkota örkkien kielellä orjaa??
Öh kirjassa kyllä oli Snaga niminen örkki, mutta Snaga meinaa kyllä orjaa.Agarwaen kirjoitti:Juu, vahvemmat ja isommat örkit (uruk-hai) kutsuivat useinvähäisempiä örkkejä nimellä snaga, mikä tarkoittaa mustalla kielellä orja. Eli siis snaga ei tod ole mikään varsinainen nimi örkille. InfouSMusta kirjoitti:En mee vannomaan, mut eikös snaga tarkota örkkien kielellä orjaa??
Lalalaa
Laaf, en osaa oikee sanoa tosta.Lotr- fani olen ollut about sen 10v, ja napeillakin tullu pelattua ~3 vuotta. Oottakaas, katsastelen mistä päin olen sen snaga-sanan bongannut...Jees, tosa, löytyy tsh:n liitteistä muista kansoista- otsikon alta.
Sry offtopic. Menee jo aikas lailla ohi aiheen, joten listaan...Näyttäisi toimivalta, suht monta heroa+ max massat. Itellä tosin jousi-örkit ei koskaan ole saanu mitään merkittävää aikaan, mutta nopat pyörivät miten pyörivät.
Tolkien kirjoitti: Vähäisempiä örkkejä kutsuivat varsinkin uruk-hai nimellä snaga "orja"
Sry offtopic. Menee jo aikas lailla ohi aiheen, joten listaan...Näyttäisi toimivalta, suht monta heroa+ max massat. Itellä tosin jousi-örkit ei koskaan ole saanu mitään merkittävää aikaan, mutta nopat pyörivät miten pyörivät.
Niin niin snaga=orja, Snaga=örkki jonka nimi oli snaga eli orja.Agarwaen kirjoitti:Laaf, en osaa oikee sanoa tosta.Lotr- fani olen ollut about sen 10v, ja napeillakin tullu pelattua ~3 vuotta. Oottakaas, katsastelen mistä päin olen sen snaga-sanan bongannut...Jees, tosa, löytyy tsh:n liitteistä muista kansoista- otsikon alta.Tolkien kirjoitti: Vähäisempiä örkkejä kutsuivat varsinkin uruk-hai nimellä snaga "orja"
Lalalaa