Supermutantteja a'la Fallout
- Kaapelikala
Supermutantteja a'la Fallout
Moi.
Tuli tässä semmoinen hassu idea, että voisi kyhätä joitain supermutantteja ja Ghouleja Falloutista. Mitä figuja käyttäisitte ja miten konvaisitte niitä?
Itse olen ajatellut Mutanteiksi FB:n Ogreja, joille normi-ihmisen pää, letkuja ja jotain haavoja. Ghoulit ovat panssaroituja zombeja, tottakai.
Mitä mieltä olette suunnitelmasta?
- Flak
Tuli tässä semmoinen hassu idea, että voisi kyhätä joitain supermutantteja ja Ghouleja Falloutista. Mitä figuja käyttäisitte ja miten konvaisitte niitä?
Itse olen ajatellut Mutanteiksi FB:n Ogreja, joille normi-ihmisen pää, letkuja ja jotain haavoja. Ghoulit ovat panssaroituja zombeja, tottakai.
Mitä mieltä olette suunnitelmasta?
- Flak
Eikö mutantin saisi aikaiseksi niin että ottaisi ogren, iho vihreäksi ja vähän paiseita sinne tänne. Sitten vielä nahkapuku sille. Eikös niillä mutanteilla ole siinä Falloutissa nahkapuku? Ainaki osalla.
Jos olisi vielä 40k niin ei muutakuin minigun toiseen käteen niin se on siinä
Ghouleihin ei juuri ole mitään ideaa. Voisit varmaan käyttää FB:n omia ghouleja ja niille vain sellanen vihreä kerros päälle, niinkuin pelissä.
Eikös se vihreä tökötti niiden ghoulien ihon päällä ollut jotakin radioaktiivista shaivaa?
Jos olisi vielä 40k niin ei muutakuin minigun toiseen käteen niin se on siinä
Ghouleihin ei juuri ole mitään ideaa. Voisit varmaan käyttää FB:n omia ghouleja ja niille vain sellanen vihreä kerros päälle, niinkuin pelissä.
Eikös se vihreä tökötti niiden ghoulien ihon päällä ollut jotakin radioaktiivista shaivaa?
- Nicodemus von Traube
Itseasiassa mietiskelin täysin samaa tuossa päivänä eräänä (siis samaa sikäli että olisi kivaa konvertoida joitain Fallout figuja).
Mutta sitten syystä tai toisesta projekti jäi muitten projektejen jalkoihin.
Normi-ihmisen pää (super)Mutantille? Itse varmaan lähtisin liikkeelle ihan siitä että skulppaisi ihka uudet päät. Ogreilta varmaan ottaisin lähinnä kädet ja torson tekisin jonkinlaisesta GS-rautalanka virityksestä.
Voisi olla ihan kiva pelatakin jotain sellaista, hieman vain muokkaisi 40K:n sääntöjä (tai enemmänkin tekisi vaan uusia statirivejä ja aseita Aavikon asukeille).
EDIT: Itse en käyttäisi Ogrejen torsoja koska aika pitkälti se näyttäisi siltä vaan että joku on maalannut FB:n ogret vihreiksi... Ja eiväthän (super)Mutantit olleet mahakkaita vaan enemmänkin Y:n mallisia.
Mutta sitten syystä tai toisesta projekti jäi muitten projektejen jalkoihin.
Normi-ihmisen pää (super)Mutantille? Itse varmaan lähtisin liikkeelle ihan siitä että skulppaisi ihka uudet päät. Ogreilta varmaan ottaisin lähinnä kädet ja torson tekisin jonkinlaisesta GS-rautalanka virityksestä.
Voisi olla ihan kiva pelatakin jotain sellaista, hieman vain muokkaisi 40K:n sääntöjä (tai enemmänkin tekisi vaan uusia statirivejä ja aseita Aavikon asukeille).
EDIT: Itse en käyttäisi Ogrejen torsoja koska aika pitkälti se näyttäisi siltä vaan että joku on maalannut FB:n ogret vihreiksi... Ja eiväthän (super)Mutantit olleet mahakkaita vaan enemmänkin Y:n mallisia.
15mm for teh win
Pakko myöntää, että itselläni ollut joskus vastaava idea, eli Fallout Mix Space Marine / Chaos armeija, mutantit termiksiä, Enclavet mariineita, mestari on dredi, Fränkki toinen, Dwelleri on sankari, etc. Näitä ideoita oli mulla ihan törkeästi yhdessä vaiheessa. Ei koskaan toteutunut, tosin nyt kun ogret ovat tulleet, tuon voisi tehdäkkin.
http://users.evtek.fi/~k0301161/Mutant.JPG
Tuohon tapaan näyttäisivät ogren kädet sopivan örkin ruumiiseen. Ei mikään huono vaihtoehto hommaan minusta moinen konfiguraatio.
Kokovertailun takia ig solttu vieressä.
Tuohon tapaan näyttäisivät ogren kädet sopivan örkin ruumiiseen. Ei mikään huono vaihtoehto hommaan minusta moinen konfiguraatio.
Kokovertailun takia ig solttu vieressä.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
- Nicodemus von Traube
Ohhoh!
Tuo örkki/ogre ristisiitos näyttää kyllä hyvin paljon juuri siltä mitä (super)Mutantit Falloutissa IMO ovat. Tuolle vaan pää, jalat ja miniguni käteen niin johan lähtee!
(Jos minulla ei olisi tällä hetkellä kesken (mutta hyvässä alussa (tai no, puolessa välissä)) Undivited-möykkämarsu-armeija ottaisin skalpperin ja ogrekasan kauniisiin käsiini ja kävisin töihin. Mutta jääköön toiseen aikaan ja paikkaan (mutta assaultcannon joka jäi turhana muoviteminaattoreista menee sivuun odottamaan sitä päivää jolloin on aika tarttua (super)Mutantteihin.))
Tuo örkki/ogre ristisiitos näyttää kyllä hyvin paljon juuri siltä mitä (super)Mutantit Falloutissa IMO ovat. Tuolle vaan pää, jalat ja miniguni käteen niin johan lähtee!
(Jos minulla ei olisi tällä hetkellä kesken (mutta hyvässä alussa (tai no, puolessa välissä)) Undivited-möykkämarsu-armeija ottaisin skalpperin ja ogrekasan kauniisiin käsiini ja kävisin töihin. Mutta jääköön toiseen aikaan ja paikkaan (mutta assaultcannon joka jäi turhana muoviteminaattoreista menee sivuun odottamaan sitä päivää jolloin on aika tarttua (super)Mutantteihin.))
15mm for teh win
- Kaapelikala
Sitten tarvitaan vielä koiria, robotteja, jättilskorppiooneja, jättimuurahaisia, jättimyyriä ja vihaisia kasveja.
Seriously. Toi ogre/örkki näyttää tosi hyvältä. Välittömästi tuli Falloutin Marcus mieleen. Aseeksi vielä assaultcannon tai heavyflamer niin 'vot.
Seriously. Toi ogre/örkki näyttää tosi hyvältä. Välittömästi tuli Falloutin Marcus mieleen. Aseeksi vielä assaultcannon tai heavyflamer niin 'vot.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Mikäli halajaa myös kivat säännöt noille niin Eye of terrori kirjan Latd lista sopii mainiosti. Super mutantit voi kuvata Big mutiesseilla ja tavan ghoulit mutanteilla. Pomona voisi olla demoniprinssi (siis tietenkin supermutantiksi konvattuna). Lisäksi niitä ihme masterin armeijan ötöt saa säännöt spawnin muodossa.
Enclavet voisi olla enemmänkin kaaosmariineja. Lojalisteiksi sopisi se Brotherhood of Steel.Zekta kirjoitti:Tuossa kun luettelit noita juttuja niin tärkein meinasi unohtua. Nimittäin Enclavet. Näitä kun saisi tehtyä esim 40k armeijallisen vaikka SM chapteriksiScoundrel kirjoitti:Sitten tarvitaan vielä koiria, robotteja, jättilskorppiooneja, jättimuurahaisia, jättimyyriä ja vihaisia kasveja.
BOSsin miehillähän on tunnetusti power armorit, kuten mariineillakin. Tosin enclaven miesten panssari on enemmän mariinien näkönen. Kaaosmariineissa on liikaa piikkejä jä muita teräviä osia.Rokottaja kirjoitti: Enclavet voisi olla enemmänkin kaaosmariineja. Lojalisteiksi sopisi se Brotherhood of Steel.
Ja asepuolelta käyttöön sopisi myös lascannon (=laser rifle) sekä sniper rifle (as himself).
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!