"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

-------

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
MaxMax

-------

Viesti Kirjoittaja MaxMax »

- Kuvat poistettu -
Viimeksi muokannut MaxMax, La 15.02.2003 17:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Who is General Failure and why is he reading my hard disk?"
J.K.

Viesti Kirjoittaja J.K. »

Vautsi 8O Kiva väritys noilla Taukeillasi. mitäs vihreätä tuo on noissa Broadsideissa? Vai onko se jokin sekoitus niinkuin yleensä?
"Fear Me Mortals For I Am The Anointed Favoured Son Of Chaos.."
MaxMax

J.K. kirjoitti:Vautsi 8O Kiva väritys noilla Taukeillasi. mitäs vihreätä tuo on noissa Broadsideissa? Vai onko se jokin sekoitus niinkuin yleensä?
Se on ihan MP:n pullon vihreetä ja sitten reunat meren vihreällä.
Hyvin helppo tehä, mutta menee hermot kun käsi tärisee ja pitäis maalata suoraa viivaa..
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Nuohan olivat hienoja!!! Lähes sama väritys kuin mun deldareilla, paitsi paremmin toteutettu. Mutta mikäs tuo Walker oli 8O Onko se tarkotettu ihan pelaamiseen vai joku hupi-väännös? Ja onko taukeilla tuollasia droneja joilla on burst cannonit? Ne nääs näytti uhkaavilta :D and cool too 8)
"If it bleeds, we can kill it."
MaxMax

TranssiApina kirjoitti:Nuohan olivat hienoja!!! Lähes sama väritys kuin mun deldareilla, paitsi paremmin toteutettu. Mutta mikäs tuo Walker oli 8O Onko se tarkotettu ihan pelaamiseen vai joku hupi-väännös? Ja onko taukeilla tuollasia droneja joilla on burst cannonit? Ne nääs näytti uhkaavilta :D and cool too 8)
Se walker on kyllä ihan peli tarkotukseen(VDRn avulla), se ensimmäinen konversio jonka olen tehnyt. Forgeworldilla on jotain heavy droneja, mutta en ole löytänyt mitään virallisia sääntöjä niille.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Minusta tuo walker kaipaisi yksityiskohtia. (Siis jos sellaisia osaat tehdä, ainoa mitä minä sain ikinä Green stuffista aikaiseksi oli viitta.) Olisko vaikka jotkut armour platet mitään?

Hienoja... Noi sun highlightit näyttää sellaisilta kuin minunkin, eikä se ole mitenkään erinomaisen hyvä asia. Niiden pitäisi olla minusta jotenkin hienovaraisempia tms. mutta en sellaisia ole saanut vielä aikaiseksi... Osaisko joku jelppiä? Nää tekniikat on vielä 'vähän' hakusessa.
zqmfgb
MaxMax

Suur-Sieni II kirjoitti:Minusta tuo walker kaipaisi yksityiskohtia. (Siis jos sellaisia osaat tehdä, ainoa mitä minä sain ikinä Green stuffista aikaiseksi oli viitta.) Olisko vaikka jotkut armour platet mitään?
Kuten sanottu niin se on ensimmäinen konversion minkä olen tehnyt. Seuraava tulee luultavasti olemaan jotain Devilfishin pohjaa käyttäen. Walkerin ensi kommentti oli "se ei ole tarpeeksi Taun näköinen, eli sillä ei ole tarpeeksi pyöreät muodot", niin ja ei siihen oikeen mitään crude Imperial armoria viitsi pistää.
Hienoja... Noi sun highlightit näyttää sellaisilta kuin minunkin, eikä se ole mitenkään erinomaisen hyvä asia. Niiden pitäisi olla minusta jotenkin hienovaraisempia tms. mutta en sellaisia ole saanut vielä aikaiseksi... Osaisko joku jelppiä? Nää tekniikat on vielä 'vähän' hakusessa.
Jos olisi ollut aikaa niin niistä "viivoista" olisi saannut tarkempia(ohkasempia & suorempia), mutta kun oli kiire saada armeija pöydälle niin jälki on valitettavasti sen mukaista.
Frenzy
Viesti:

ooh

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

jee tau-figuja! makee toteutus, aika synkat värit... no ainakin se on erilainen....? etherealit oli parhaita! ja se battlesuit jolla 2 railgunia...

lisää tau-figuja galleriaan!
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
ChaosBonzai

Re: ooh

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

TOSI HIENOJA! (vaikken tarkasti kattonukkaan)
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

MaxMax kirjoitti:Se walker on kyllä ihan peli tarkotukseen(VDRn avulla), se ensimmäinen konversio jonka olen tehnyt. Forgeworldilla on jotain heavy droneja, mutta en ole löytänyt mitään virallisia sääntöjä niille.
ne säännöt on kai jossain imperial armourin sivuilla?
Cleanse and purify!
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Mun mielesta noissa on liian vaaleat highlitet et pikkasen tummemman ois miun mieleen
Behold the glory of my vermin horde
t11ker1

Viesti Kirjoittaja t11ker1 »

MaxMax kirjoitti:Se walker on kyllä ihan peli tarkotukseen(VDRn avulla), se ensimmäinen konversio jonka olen tehnyt. Forgeworldilla on jotain heavy droneja, mutta en ole löytänyt mitään virallisia sääntöjä niille.
Imperial Armour: Update kirjasessa on heavydrone säännöt(jonka tietysti ostin *virne*)
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Tosi hienoja, maalaa lisää jostain Hammerheadista tai devilfishistä. Noi Kiillot Railgunien päissä on just hienot... Onnittelut, on onnistunu maalaus :D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

MaxMax kirjoitti:Forgeworldilla on jotain heavy droneja, mutta en ole löytänyt mitään virallisia sääntöjä niille.
Imperial Armour II/Update kirjoissa, Update on uudempi.
Saa Fantasiapeleistä hintaan 17,50e.
Northen

Re: 40k: Tau figuja

Viesti Kirjoittaja Northen »

Ei huonoa :)
Ehkäpä highlighteja voisit tehdä vähän useammalla sävyllä, nyt ne pomppaavat esiin liian selvästi. Pari tummempaa sävyä ennen nykyistä, niin johan on.
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Walker kyhätty War Walkerista ja Green Stuffista kait?
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
MaxMax

Lord Azog kirjoitti:Walker kyhätty War Walkerista ja Green Stuffista kait?
Yep, ja sitten pistetty Hammerheadin Burstcannonit sinne päälle.

edit: Toi "ohjaamo" on tehty ylijäämä frameistä.
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

muuten tosi hienoja(ainaki peli figuiks) mut noi high lightit näyttää että siinä ois vaan joku reuna eri värinen, että siinä ois niiku joku korkee metallinen reunus. Voihan olla että ne tehty tahalleen silleen.
MaxMax

crow kirjoitti:muuten tosi hienoja(ainaki peli figuiks) mut noi high lightit näyttää että siinä ois vaan joku reuna eri värinen, että siinä ois niiku joku korkee metallinen reunus. Voihan olla että ne tehty tahalleen silleen.
Tarkoitus olikin tehdä "reunoja" niihin jotta ne eivät olisi vain tumman vihreitä ja mustia. Se oli nopea tapa saada figut pelikuntoon pistämättä liikaa aikaa niihin. Kyllä sen huomaa jos katsoo niitä lähempää että jotkut niistä reunoista eivät oli ihan niin suoria kun niiten pitäis olla, mutta sen saa kun on kiire...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”