-------
Se on ihan MP:n pullon vihreetä ja sitten reunat meren vihreällä.J.K. kirjoitti:Vautsi 8O Kiva väritys noilla Taukeillasi. mitäs vihreätä tuo on noissa Broadsideissa? Vai onko se jokin sekoitus niinkuin yleensä?
Hyvin helppo tehä, mutta menee hermot kun käsi tärisee ja pitäis maalata suoraa viivaa..
"Who is General Failure and why is he reading my hard disk?"
-
TranssiApina
Nuohan olivat hienoja!!! Lähes sama väritys kuin mun deldareilla, paitsi paremmin toteutettu. Mutta mikäs tuo Walker oli 8O Onko se tarkotettu ihan pelaamiseen vai joku hupi-väännös? Ja onko taukeilla tuollasia droneja joilla on burst cannonit? Ne nääs näytti uhkaavilta
and cool too 8)
"If it bleeds, we can kill it."
Se walker on kyllä ihan peli tarkotukseen(VDRn avulla), se ensimmäinen konversio jonka olen tehnyt. Forgeworldilla on jotain heavy droneja, mutta en ole löytänyt mitään virallisia sääntöjä niille.TranssiApina kirjoitti:Nuohan olivat hienoja!!! Lähes sama väritys kuin mun deldareilla, paitsi paremmin toteutettu. Mutta mikäs tuo Walker oli 8O Onko se tarkotettu ihan pelaamiseen vai joku hupi-väännös? Ja onko taukeilla tuollasia droneja joilla on burst cannonit? Ne nääs näytti uhkaaviltaand cool too 8)
- Henri Ketonen
Minusta tuo walker kaipaisi yksityiskohtia. (Siis jos sellaisia osaat tehdä, ainoa mitä minä sain ikinä Green stuffista aikaiseksi oli viitta.) Olisko vaikka jotkut armour platet mitään?
Hienoja... Noi sun highlightit näyttää sellaisilta kuin minunkin, eikä se ole mitenkään erinomaisen hyvä asia. Niiden pitäisi olla minusta jotenkin hienovaraisempia tms. mutta en sellaisia ole saanut vielä aikaiseksi... Osaisko joku jelppiä? Nää tekniikat on vielä 'vähän' hakusessa.
Hienoja... Noi sun highlightit näyttää sellaisilta kuin minunkin, eikä se ole mitenkään erinomaisen hyvä asia. Niiden pitäisi olla minusta jotenkin hienovaraisempia tms. mutta en sellaisia ole saanut vielä aikaiseksi... Osaisko joku jelppiä? Nää tekniikat on vielä 'vähän' hakusessa.
zqmfgb
Kuten sanottu niin se on ensimmäinen konversion minkä olen tehnyt. Seuraava tulee luultavasti olemaan jotain Devilfishin pohjaa käyttäen. Walkerin ensi kommentti oli "se ei ole tarpeeksi Taun näköinen, eli sillä ei ole tarpeeksi pyöreät muodot", niin ja ei siihen oikeen mitään crude Imperial armoria viitsi pistää.Suur-Sieni II kirjoitti:Minusta tuo walker kaipaisi yksityiskohtia. (Siis jos sellaisia osaat tehdä, ainoa mitä minä sain ikinä Green stuffista aikaiseksi oli viitta.) Olisko vaikka jotkut armour platet mitään?
Jos olisi ollut aikaa niin niistä "viivoista" olisi saannut tarkempia(ohkasempia & suorempia), mutta kun oli kiire saada armeija pöydälle niin jälki on valitettavasti sen mukaista.Hienoja... Noi sun highlightit näyttää sellaisilta kuin minunkin, eikä se ole mitenkään erinomaisen hyvä asia. Niiden pitäisi olla minusta jotenkin hienovaraisempia tms. mutta en sellaisia ole saanut vielä aikaiseksi... Osaisko joku jelppiä? Nää tekniikat on vielä 'vähän' hakusessa.
-
Skaven Lord
Imperial Armour: Update kirjasessa on heavydrone säännöt(jonka tietysti ostin *virne*)MaxMax kirjoitti:Se walker on kyllä ihan peli tarkotukseen(VDRn avulla), se ensimmäinen konversio jonka olen tehnyt. Forgeworldilla on jotain heavy droneja, mutta en ole löytänyt mitään virallisia sääntöjä niille.
Re: 40k: Tau figuja
Ei huonoa
Ehkäpä highlighteja voisit tehdä vähän useammalla sävyllä, nyt ne pomppaavat esiin liian selvästi. Pari tummempaa sävyä ennen nykyistä, niin johan on.
Ehkäpä highlighteja voisit tehdä vähän useammalla sävyllä, nyt ne pomppaavat esiin liian selvästi. Pari tummempaa sävyä ennen nykyistä, niin johan on.
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Tarkoitus olikin tehdä "reunoja" niihin jotta ne eivät olisi vain tumman vihreitä ja mustia. Se oli nopea tapa saada figut pelikuntoon pistämättä liikaa aikaa niihin. Kyllä sen huomaa jos katsoo niitä lähempää että jotkut niistä reunoista eivät oli ihan niin suoria kun niiten pitäis olla, mutta sen saa kun on kiire...crow kirjoitti:muuten tosi hienoja(ainaki peli figuiks) mut noi high lightit näyttää että siinä ois vaan joku reuna eri värinen, että siinä ois niiku joku korkee metallinen reunus. Voihan olla että ne tehty tahalleen silleen.