"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lakka?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
flinkkuman

Lakka?

Viesti Kirjoittaja flinkkuman »

lakan hommausta siis figuille olen kuúllut että jotain vallejon spray-lakkaa kannattaa käyttää onko tämä todella hyvä vaihtoehto??
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Vallejolla ei ole spraylakkoja? Ainoa OIKEASTI matta tulos tulee kynäruiskulla + vallejon purkkilakalla.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Wolfcastle

Viesti Kirjoittaja Wolfcastle »

Juu, Vallejon mattalakka jättää kyllä todella matan pinnan jo ihan pensselilläkin sudittuna. Itse olen vain kyseisessä lakassa huomannut sen että se ei yksinään suojaa figua juuri nimeksikään. Eli ainakin jos haluaa pelata paljon, niin suosittelisin vaikka jotain spraylakkaa ja sen päälle sitten tuota vallejon mattalakkaa poistamaan kiiltoa.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Moonpetal kirjoitti:kynäruiskulla + vallejon purkkilakalla.
Ootko kokeillut?

Talensin mattalakka (spray, siis...) on kuulemma kanssa hyvää tavaraa. Vallejon purkkilakka on ihan hyvää, ja sillä saa oikeesti mattaa jälkee. Ostin just äsken Talensin/Rembrandtin alkoholiohenteisia purkkilakkoja, halpoja kun olivat. Harmi kyllä en vielä päässyt testailemaan...

Muovimallarit käyttävät usein Johnsonin puolikiiltävää muovilattiavahaa, joka takaa hyvän kulutuskestävyyden ja erinomaisen kiillon. Tämän päälle laitettu mattalakka poistaa kiillon, mutta kestävyys säilyy. Tätäkin pitäis kokeilla jossain vaiheessa...
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Nostra kirjoitti:Ootko kokeillut?
En, mutta tuloksia olen nähnyt (löytyy tuon lakata vai eikö lakata topicin viimosilta sivuilta). Ja siellähän tuo lighthammer haukkui talensin mattalakan pystyyn..
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Moonpetal kirjoitti:
Nostra kirjoitti:Ootko kokeillut?
En, mutta tuloksia olen nähnyt (löytyy tuon lakata vai eikö lakata topicin viimosilta sivuilta). Ja siellähän tuo lighthammer haukkui talensin mattalakan pystyyn..
Tämä on vähän mielipidekysymys. Aika moni pitää Talensia parhaana mitä rahalla saa, itse olin kuitenkin pettynyt.

Kynäruiskutettua Vallejoa voin kyllä suositella varauksetta vaikka ihka oikean taistelupanssarivaunun naamiomaalaukseen ;)
Set fire to the family tree.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Lakkasin äsken tankista osan, Lakata vai eikölakata keskusetelussa kuvailemallani tavalla, ja pelkässä maalissa oleva kohta kiiltää enemmän, kuin mattalakattu kohta.
Luumumehu on soturien juomaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”