Mitä kannattaa ostaa.

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Jeba

Mitä kannattaa ostaa.

Viesti Kirjoittaja Jeba »

Niin kyse on mun örkeist. Mulla on jo nää GROTZ,Ork speed Fraeks Mob,ORK STORMBOYZ ja ORK TANKBUSTAZ ja ORK SLAVER.

(HUOM ON CODEX)
Örkit voittavat aina!
bbckamaja

Viesti Kirjoittaja bbckamaja »

Itse ainakin ostaisin juuri sitä mitä haluan, wh:ssa voittaminen ei kuitenkaan loppujen lopuksi vaadi kuin tasapainotetut nopat, idiootin vastustajan ja puolueellisen maaston.

nimim. Reilu peli kunniaan :)
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

no ihan aluksi troopsit minimiin (tai minun makuni mukaan täyteen). Eli shoota boyz ja slugga boyz vähintään yksi ryhmä molempia. Riippuen listasi tyylistä jälkimmäisiä kaksi tai kolme.

Helpointa on kun tekee listan ja postaa sen "armeijalistat" osioon ja parantelee sitä neuvojen mukaan ja sitten rakentaa armeijan sen pohjalta.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Älä tee kahta ketjua samasta aiheesta. Siirsin edellisen ketjusi sinne mihin se kuuluu, eli Perusteet-alueelle.

EDIT: Minun moka, edelliseen ketjuun ei näköjään jäänyt Siirretty-merkkiä, jolloin ilmeisesti luulit että se oli poistettu. Mutta anyways, keskustelu jatkukoon vanhassa ketjussa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”