Highelves
- DJ_Silverpig
-
ankkuri.gif
Jeps, älä käytä jalkaväkeä kun on mahdollista ottaa ratsuväkeäkin.
Lisäksi haltsujen hyviin puoliin lukeutuu myös se, että heillä on suhteessa edullisemmat taikaesineet. Tämä antaa hieman joustavuutta characterien varustelussa.
Ampumiseen hajoaminen on hieman suhteellista. Jos vastustajalla on mitä tahansa täyttä skryre-helvettiä vaatimattomampaa ampumista, on viisas haltiapelaaja hoidellut tykit yms. lentäjillä, nopealla ratsuväellä, ja boltterin volleyshotilla. Magia onkin sitten jo asia erikseen...
Lisäksi haltsujen hyviin puoliin lukeutuu myös se, että heillä on suhteessa edullisemmat taikaesineet. Tämä antaa hieman joustavuutta characterien varustelussa.
Ampumiseen hajoaminen on hieman suhteellista. Jos vastustajalla on mitä tahansa täyttä skryre-helvettiä vaatimattomampaa ampumista, on viisas haltiapelaaja hoidellut tykit yms. lentäjillä, nopealla ratsuväellä, ja boltterin volleyshotilla. Magia onkin sitten jo asia erikseen...
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Jos aiot pysyä erossa taikojista ja ampujista, niin on todennäköistä, että silloin sinun kannattaisi hyökätä (poikkeuksia toki löytyy) ja silloin piiloutuminen ei kannata paljoa. Ja isorangeisilta koneilta on vaikea pysyä piilossa ja kaukana.killer elf kirjoitti:no ei sitä jalkaväkeä tarvitse pitää ampujien/taikojien lähellä ja voithan aina ottaa cavalryjyrän?Acoparaptor kirjoitti:.. mutta hajoavat ampumiseen ja taikomiseen nopeammin kuin mikään muu armeija. T3 joka ukolla ja jalkaväellä hikinen 5+ save.
En ole morkannutkaan cavarlya, puhuin vain jalkaväen puolesta. Sitäkin olisi kiva nähdä enemmän
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Kyllähän haltiajalkaväkeä olisi kiva nähdä. Totuus vain on että ne eivät ole niin pistetehokkaita kuin ratsuväki.
Itse olen kokeillut tämän käytännössäkin. Toki, kyllähän lähes millä vain listalla pärjää kunhan osaa pelata. Esim. ´conissa taisi olla keihäsmies-vetoinen armeija kymmenen sakissa.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
'conissa oli kyllä muistaakseni juuri kymmenes haltiajalkeväkeä (taisi olla ainakin kahdet spearit) sisältävä armeija, toisaalta siinä pitää olla osaava pelaaja, ja mitä olen kuullut tästä pelaajasta, niin hän sen on osaa. Mutta toisaalta siinä listassa oli myös ratsuväkeä tasoittamassa haltioiden nopeutta. Joten Tehokkain vaihtoehto (ainakin yleisin) taitaa kuitenkin olla se full cavalry/heavymagic, mutta kyllä tuollaisella jalkaväkeen perustuvallakin pärjää.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
- The Captain
- Valvoja
Minusta se, ettei Esa voittanut turnausta tuolla armeijalla, jo todistaa, että jalkaväki-HElffeillä ei vain voi pärjätä...Thrag kirjoitti:Kyllähän haltiajalkaväkeä olisi kiva nähdä. Totuus vain on että ne eivät ole niin pistetehokkaita kuin ratsuväki. :( Itse olen kokeillut tämän käytännössäkin. Toki, kyllähän lähes millä vain listalla pärjää kunhan osaa pelata. Esim. ´conissa taisi olla keihäsmies-vetoinen armeija kymmenen sakissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Fire Warrior Ashue'ol