Niin että otsikkokin kertoo millaista asiaa kyselen... Tähän asti olen vain onnistunut kyhäämään tylsiä ja yksinkertaisia suojia :/... Millaisia suojia olette itse tehneet? Kaikkia ideoita otetaan vastaan.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Ideoita suojiin..
Ideoita suojiin..
And They Shall Know No Fear
Re: Ideoita suojiin..
minkähänlaista suojaa tässä haetaan?The End kirjoitti:Niin että otsikkokin kertoo millaista asiaa kyselen... Tähän asti olen vain onnistunut kyhäämään tylsiä ja yksinkertaisia suojia :/... Millaisia suojia olette itse tehneet? Kaikkia ideoita otetaan vastaan.
jos kysymys on esim.bloodbowlpelaajien
kyynär,polvi-sun muista suojista, niin eiköhän toi GS ole vallan mainio niiden muokkaamiseen.
toisaalta voihan aina katsoa bitsipoksiin ja tehdä valllan mainioita löytöjä, joista voisi raapia kasaan suht mahtipontiset ja omaperäiset suojukset.
-aNt-
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
Uretaanilevystä ja lastulevystä väsäämääni "urban battlefield" -lautaan tuli kaiverrettua juoksuhautoja, kiinteä bunkkeri pahvista, maalarinteipistä ja kitistä/kipsistä, kiinteät rauniot gw:n muoviraunioista, yhdestä vanhasta predatorista sai kaksi rhinon romua barrikaadeiksi, muovikehikon palasista difficult terrainia vastustajaa hidastavien piikkien muodossa sekä randomeista ylijäämäpalasista ja epäonnistuneista Hirst Artsin tiilistä pitempiä barrikaadeja. Ja koska kyseessä on 2'x4' maastopala, voin yhdistellä sitä vapaasti muiden 2'x2' maastolevyjeni kanssa. Tuloksena kauniin näköinen pelilauta, jossa on mielekästä pelata isompiakin pelejä, ja jossa todennäköisyydet eivät enää ratkaise pelien lopputuloksia kun taktiikallakin on merkitystä coverien runsauden ja vähäisen LOS:n takia.
Tässä on bunkkerini valmistusohjeet
Ja tässä itse laudan pohjapiirustus
Tässä on bunkkerini valmistusohjeet
Ja tässä itse laudan pohjapiirustus
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.