"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space Wolves sergeantit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
kleitus

Space Wolves sergeantit

Viesti Kirjoittaja kleitus »

Mitä tekoa on näillä online storen Grey Hunters ja Blood Claw sergeanteilla? Codexista en ole sanaakaan kyseisistä hepuista löytänyt.

Siis, Space Marine codexissahan erikseen mainitaan sergeantista, joka saa ottaa varustusta itselleen. Space Wolveseiden codexissa tällaista mainintaa ei ole (ryhmänjohtaja taidetaan ottaa wolf guardeista?).

Mennäänkö siis mariini codexin mukaan vai onko näistä figuista jotain muuta hyötyä? Tai sitten en taaskaan ole oivaltanut jotain...
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

minä olen ymmärtänyt niin että nuo ukot olisivat niitä wolf guardeja, joita voi ottaa ryhmän johtoon. Saatanpa toisin olla väärässä
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Rascal91

Viesti Kirjoittaja Rascal91 »

joo niitä wolf guardia saapi ottaa jos haluaa, mutta eipä niillä muuten mitään oo.

-rascal-
Shawant

Viesti Kirjoittaja Shawant »

Wolfguardit ovat spacewolffien "kessuja".Ne voi liittää mihin tahansa ryhmään,niille voi ostaa sallittuja tavaroita siltä wargear osastosta.Ne pitää vaan "ostaa" erikseen ja liittää johonkin ryhmään....
Hakkaa päälle susipoika!
The Captain
Valvoja

Re: Space Wolves sergeantit

Viesti Kirjoittaja The Captain »

kleitus kirjoitti:Mitä tekoa on näillä online storen Grey Hunters ja Blood Claw sergeanteilla? Codexista en ole sanaakaan kyseisistä hepuista löytänyt.
Ne ovat itse asiassa perua vanhan kakkosedikan ajalta, jolloin wolffit saivat vielä kersantteja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
shogun

Re: Space Wolves sergeantit

Viesti Kirjoittaja shogun »

The Captain kirjoitti:
kleitus kirjoitti:Mitä tekoa on näillä online storen Grey Hunters ja Blood Claw sergeanteilla? Codexista en ole sanaakaan kyseisistä hepuista löytänyt.
Ne ovat itse asiassa perua vanhan kakkosedikan ajalta, jolloin wolffit saivat vielä kersantteja.

eli tarkoittaaklo se että wolffeilla ei ole resgeantteja vaan niitten tialle on ostettavissa niitä wolf guardeja?
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

sitähän se
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”